یک زن هندی پس از 40 سال خانواده‌اش را پیدا کرد


یک زن هندی پس از 40 سال خانواده‌اش را پیدا کرد

یک زن هندی و ساکن شهر کراچی در پاکستان پس از 40 سال خانوداه اش را پیدا کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

این زن ۵۶ ساله که "مونی" نام دارد و از روستایی واقع در هند به پاکستان قاچاق شده بود، سرانجام پس از ۴۰ سال خانواده اش را پیدا کرده و قصد ملاقات با آنها را دارد.

بر اساس گزارش ها، این زن در سال ۱۹۸۱ میلادی و زمانی که دختری ۱۶ ساله بود، توسط یکی از اقوامش از روستایی واقع در ایالت "اوتار پرادش" هند به دهلی برده شد. پس از آن نیز "مونی" در دهلی به شخصی فروخته و به "هاریانا" برده شد و سرانجام به پاکستان قاچاق شد.

در کراچی پاکستان، مونی توسط مردی به نام "سجاد" نجات یافت که بعداً نیز با او ازدواج کرد. مونی پس از ازدواج، نام خود را به "بوشرا" تغییر داد.

این زن در گفتگو با رسانه های محلی گفته است: الان خوشحالم. من چهار فرزند دارم اما همیشه دوست داشتم خانواده ام - پدر، برادران و خواهرانم را ملاقات کنم.

گزارش ها حاکیست، برادر این زن در تاریخ ۲۰ دسامبر (ماه جاری میلادی) پس از تماشای ویدیویی که به صورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده بود، او را شناخت.

برادر این زن در این باره گفت: من شوکه شدم. در ابتدا نتوانستم خواهرم را بشناسم اما با توجه به نحوه توصیف او از روستای محل زندگی و خانواده ما در ویدیویی که برای پیدا کردن خانواده اش منتشر کرده بود، مطمئن شدم که وی خواهر بزرگتر من است.

به گزارش خلیج تایمز، این زن و خانوده اش ساعت ها تلفنی صحبت می کنند و مشتاق دیدار یکدیگر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها