به دنبال حمایت از متولیان صنعت خودرو برای رونق تولید باکیفیت و ارزان قیمت و حفظ اشتغال هستیم


به دنبال حمایت از متولیان صنعت خودرو برای رونق تولید باکیفیت و ارزان قیمت و حفظ اشتغال هستیم

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از متولیان صنعت خودرو برای توسعه صنعت رقابت پذیر، ارزان قیمت و صادرات محور با رونق تولید،‌ حفظ اشتغال و در نهایت جلب رضایت و خواسته مردم حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، حجت الاسلام حسینی‌کیا، در بازدید از شرکت ایران‌خودرو کرمانشاه و گفت‌وگو با مدیران این شرکت، بر تحقق کامل مصوبه سفر مقام معظم رهبری و اجرایی شدن طرح توسعه این واحد صنعتی تاکید و اعلام کرد: مجمع نمایندگان و مدیران ارشد استان، پشتیبانی و مساعدت لازم در تامین منابع مالی مورد نیاز طرح را به‌عمل خواهند آورد.

وی افزود: در شرایط کنونی، وظیفه مجلس حمایت از قطعه‌سازان و خودروسازان است تا برای افزایش کیفیت و کمیت محصولات تلاش کنند تا خودرو با کیفیت و قیمت رقابتی و صادرات محور روانه بازار شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی تصریح کرد: ما به‌دنبال هم‌سویی با متولیان صنعت کشور برای حمایت از صنعت‌گران به‌ویژه واحدهای بازمانده از تولید هستیم تا فضای سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور بهبود و گسترش یابد.

وی در ادامه گفت: افزایش 25 درصدی تولید در شرکت ایران‌خودرو کرمانشاه در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، این مجموعه صنعتی ظرفیت لازم برای توسعه خطوط تولید را دارد.

گفتنی است، ایران‌خودرو کرمانشاه با حفظ نیروی انسانی در شرایط کرونایی، ظرفیت تولیدی خود را افزایش داده و از واحد های برتر صنعتی استان در سال 1400 شناخته و معرفی شده است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در