فیلمبرداری عشق افراطی در دامغان آغاز شد


فیلمبرداری  عشق افراطی  در دامغان آغاز شد

سمنان-ایرنا- نویسنده و تهیه کننده تله فیلم عشق افراطی گفت: خانواده و اقتصاد، موضوع اصلی این فیلم است که در شهر دامغان فیلمبرداری آن آغاز شد.

مرضیه حیدرآقایی روز یکشنبه در آیین آغاز فیلمبرداری "عشق افراطی" در گفت و گو با ایرنا، افزود: پیش تولید این تله فیلم از آبان ماه امسال آغاز شد و از امروز به مدت ۱۵ روز، فیلمبرداری آن در شهر دامغان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه، این تله فیلم در ۸۰ دقیقه پیش بینی شده است، گفت: دغدغه‌ خانواده‌های امروزی، تاثیر مسائل اقتصادی بر کانون خانواده و چالش‌های اقتصادی اعضای یک خانواده، موضوع اصلی این فیلم است.

حیدرآقایی اظهار داشت: این فیلم به کارگردانی یوسف رضا مرادی و با حضور بازیگران کشوری، مهدی امینی خواه، فرج الله گلسفیدی، حدیثه تهرانی، سعیده عرب، حسن اسدی و علیرضا علیا در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: بدون شک حضور در شهر تاریخی و کهن دامغان افتخاری برای دست اندرکاران تولید و عوامل هنرمند سینمایی است و امیدواریم با تلاش عوامل، در سال آینده شاهد اکران این فیلم باشیم.

به گزارش ایرنا، تصویربرداری این تله فیلم به کارگردانی یوسف رضا مرادی امروز با حضور مسوولان، عوامل و بازیگران، در تالار عقیق دامغان آغاز شد.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!