پرونده سازی کار دست فدراسیون داد / خطر جریمه از سوی AFC


پرونده سازی کار دست فدراسیون داد / خطر جریمه از سوی AFC

در جریان عدم اخذ پرونده حرفه ای استقلال و پرسپولیس، فدراسیون فوتبال باید منتظر جریمه شدن باشد.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ پرونده حذف نمایندگان ایران از آسیا هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد تا جایی که گمانه زنی ها در این خصوص شدت گرفته است. همچنین درباره جریمه باشگاه های ایرانی از جمله محکومیت مالی آنها، محرومیت از حضور در ادوار بعدی رقابت ها و حتی ابطال پرونده آنها شنیده می شود.

گویا تکلیف تایید یا رد شدن لایسنس باشگاه ها تا تاریخ ۳۰ اکتبر باید مشخص می شده اما در اتفاقی عجیب کمیته استیناف با مهلتی ۳ ماهه کار را پیچیده کرد که البته به نظر می رسد این اتفاق از این جهت رخ داد تا فشار از دوش فدراسیون فوتبال برداشته شده و توپ به زمین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیفتد.

اما حالا طبق اطلاعات رسیده اگر فدراسیون فوتبال لایسنس را به این باشگاه ها داده باشد در حالی که مستحق آن نبودند، به خاطر ارائه لایسنس غیرمجاز جریمه سنگینی خواهد شد.

اما اینکه چرا این باشگاه ها جریمه نمی شوند نیز مورد پرسش قرار می گیرد اما جواب آن در این نکته نهفته است که چون باشگاه ها مدارک خود را ارائه کرده و درخواست مجوز حرفه ای کرده بودند، از آنجایی که دستگاه مربوطه مسئول راستی آزمایی این اتفاق بوده و از آنجایی که این روند به درستی رخ نداده بنابراین نمایندگان ایران از این موضوع جسته و جریمه فقط شامل حال فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف خواهد شد. بنا بر ادعای یکی از روزنامه ها، این جریمه قطعی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید این اتفاق چه زمانی رخ می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما