جلسه گرامیداشت نه دی به ریاست امام جمعه هشترود برگزار شد


جلسه گرامیداشت نه دی به ریاست امام جمعه هشترود برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن جعفریان خبر داد.

به گزارش رکنا،وی ادامه داد: تمام مسئولین در حوزه های خود موظف هستند که در برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی وسالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با شور وشوق شرکت کنند.واین دهه را با شکوه هرچه بیشتر گرامی بدارند

امام جمعه هشترود بیان نمود دشمنان انقلاب اسلامی در سال 88 تلاش کردند که بین مردم و رهبری فاصله بیندازند، اما با بصیرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ملت مومن و انقلابی نقشه های شوم آنان خنثی شد.

جعفریان اظهار داشت: همه اقشار مردم ایران اسلامی برای حفظ و سربلندی این نظام اسلامی وحدت دارند و با اخوت و برادری و همبستگی و انسجام ملی برای تحقق اهداف والای اسلامی و انقلابی می کوشند

امام جمعه هشترود تاکیدکرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

جعفریان خاطر نشان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان متذکر شد:

انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و ملت ایران در سال ۸۸ با فتنه آمریکایی صهیونیستی مواجه شدند؛ فتنه‌ای که هدفش گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامی بود. مردم با خلق حماسه ۹ دی در سال ۸۸ آتش این فتنه را خاموش کردند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟