کشف 30 فقره موبایل قاپی در تهران/ سیروس دستگیر شد


کشف 30 فقره موبایل قاپی در تهران/ سیروس دستگیر شد

حوادث رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق موبایل قاپ و کشف بیش از 30 فقره خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" بیان داشت: یازدهم شهریور ماه پرونده ای از کلانتری 169 مشیریه با موضوع دستگیری فردی بنام سیروس به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه با شیوه و شگرد قاپیدن، به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: از شاکی پیرامون موضوع مطروحه تحقیق اظهار داشت: در یازدهم شهریورماه در خیابان در حال مکالمه با گوشی تلفن همراه خود بوده که یک آن متوجه می شود یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا با دو نفر سرنشین به وی نزدیک و یکی از آنها پس از پیاده شدن اقدام به قاپیدن گوشی کرده و پس از سرقت قصد سوار شدن جهت فرار را داشته لیکن به زمین برخورد و موفق به فرار نمی شود و همدستش از محل متواری می شود. با حضور مامورین 110 کلانتری متهم دستگیر و پرونده پس از تکمیل و سیر مراحل قضایی جهت بررسی تخصصی به پایگاه واصل می گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی متهم ضمن انکار بزه انتسابی عنوان نمود همدستی نداشته و راکب موتورسیکلت را نمی شناسد لیکن با بررسی سرقت های مشابه و با دعوت از تعدادی از افرادی که با این شیوه و در همان محدوده از آنان سرقت شده و دارای پرونده وقوع سرقت بوده، در مواجهه حضوری نامبرده را شناسایی و بعنوان سارق اموال خود معرفی کردند که با وجود دلائل و مستندات موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به سرقت از شاکی و سرقت های متعدد دیگر با همدستی یکی از دوستان خود بنام علی، 20 ساله اعتراف کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: با اعتراف صریح سیروس به بزه انتسابی و معرفی همدست خود کارآگاهان علی را که از مجرمین سابقه دار بود تحت تعقیب قرار داده و در یک عملیات پلیسی در محله اتابک غافلگیر دستگیر و در بازرسی صورت گرفته یک دستگاه گوشی مسروقه و موتور سیکلت طرح هوندا مورد استفاده در سرقت کشف و ضبط شد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: علی ضمن اقرار به سرقت های متعدد اظهار داشت اموال را بلافاصله پس از سرقت در خیابان های اطراف چهارراه مولوی به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نمی باشد. در ادامه با دعوت از افرادی که به همین شیوه از آنان سرقت شده و در رویارویی با متهمین تعداد30 نفر آنها را شناسایی کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: پرونده های متشکله به همراه متهمان به دادسرا ارسال و برابر دستور قضائی روانه زندان شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم