برنامه های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی در دستور کار دولت قرار گیرد


برنامه های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی در دستور کار دولت قرار گیرد

تهران- ایرنا- نماینده تبریز در مجلس گفت: اقدام برنامه محور و ارائه راهکارهای مدون، شرط اصلی موفقیت دولت سیزدهم بوده و اکنون نوبت اجرای برنامه های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی صبح امروز-یکشنبه-در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت پیشاپیش سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی، گفت: این شهدا نمونه ای از تجلی معانی اسلام و مصداق مجاهدین بودند و در برابر مومنان متواضع و در برابر کافران، سرسخت بودند. انتقام سخت و خون بهای این شهیدان، قطع ید ایادی و خروج رذیلانه آمریکا از منطقه بوده و این حقیقت با تحقق فرمان امام(ره) در تشکیل هسته های مقاومت و بسیج مستضعفان جهان با رهبری داهیانه خمینی زمان، امام خامنه ای تحقق خواهد یافت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به عنوان رئیس کمیته پارلمانی یمن، شهادت حاج حسن ایرلو، سفیر جهادی و جانبازمان در یمن را تسلیت گفته و نسبت به تعلل عربستان و عوامل اجرایی آنها در انتقال این عزیز به کشور شدیدا اعتراض می کنم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیانبا اشاره به عملکرد دولت سیزدهم گفت: گرچه در مدت ۴ ماه نمی توان تمام کم کاری ها و ترک فعل های برخی یکجانشینان و مشکلات عدیده اقتصادی بازمانده از گذشته را جبران کرد ولی برخی کارهای دولت جدید قابل تقدیر بوده و راحت شدن خیال مردم و رهبر عزیز انقلاب از حفظ سلامت مردم تا تأمین تزریق واکسن کرونا و شروع توفنده و مردمی دولت انقلابی با سفرهای استانی در روزهای تعطیل، چند برابر دولت های گذشته و حضور در میان مردم و بازدیدهای میدانی و اقدام سریع برای رفع مشکلات حکایت از تلاش شبانه روزی و جهادی دارد.

میرتاج الدینی اضافه کرد: اقدام برنامه محور و ارائه راهکارهای مدون، شرط اصلی موفقیت بوده و اکنون نوبت اجرای برنامه های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی، ساماندهی امور مهم زمین مانده همچون تعیین تکلیف ارز ترجیحی، حذف رانت ها، نظام هدفمندی یارانه ها، حامل های انرژی، تقویت و ثبات بازار سرمایه بورس، اصلاح نظام بانکی، حذف سودهای مرکب بانک ها که کمر تولید را شکسته است و همچنین زمان زمانِ حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع و برطرف کردن خودتحریمی ها است.

وی با بیان اینکه در جبهه داخلی، راه مقابله با تحریم های ظالمانه، حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع آن است، گفت: گزارش قابل قبولی نسبت به شعار راهبردی سال نمی بینیم، موانع تولید دست و پای تولید را بسته و بخشی از موانع مربوط به قوانین بوده که توسط مجلس باید اصلاح شود و برخی دیگر مقررات، ضوابط و بخشنامه های رنگارنگ دولت است که باید توسط دولت جدید سریعا اصلاح شود که این موانع تولید چه در شهرک های صنعتی و چه در بانک ها و غیره است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...