برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و هنری« سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران


وﻳﮋه برنامه فرهنگی هنری سرو ایرانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد ﺣﺎج ﻗﺎﺳﻢ سلیمانی و شهدای مقاومت از 13 دی ماه لغایت 17 دی ماه و به مدت پنج روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ این ویژه برنامه ادای احترامی است از سوی جامعه هنری کشور به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که از دوشنبه سیزدهم تا هفدهم دی ماه و به مدت پنج روز با حضور هنرمندان صاحب نام در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این ویژه برنامه با حضور مسئولین،اهالی فرهنگ و هنر و نیز جمعی از خانواده معظم شهدا در روز دوشنبه سیزدهم دی ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی از ساعت 14 با کاشت نمادین درخت سرو در محوطه فضای سبز فرهنگسرای نیاوران و افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی آغاز خواهد شد. در طول این پنج روز علاقه مندان می توانند از ساعت 10 الی 18 از بخشهای متنوع نمایشگاه شامل آثار حجمی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی،پوستر و... با موضوع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت دیدن نمایند.همچنین در این مدت تعدادی از هنرمندان صاحب نام نقاش و خوشنویس بصورت کارگاهی به خلق اثر پرداخته و با علاقه مندان تبادل نظر خواهند کرد.

مراسم اختتامیه این ویژه برنامه نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و تقدیر از خانواده معظم شهدا در روز جمعه هفدهم دی ماه از ساعت 18 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و هنری« سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید