همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها


 همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها

رکنا: ساسی مانکن عکس جدیدی از خود و همسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

ساسی مانکن متولد 27 آبان ماه ، سال 1367 در اهواز، خواننده اسـت. نام واقعی ساسی مانکن ساسان یافته و ساکن کرج بود.ساسی مانکن دانشجوی انصرافی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب شهر قزوین درسال 1387 اسـت .ساسی مانکن درسال های حضور در ایران وهم در خارج همیشه حاشیه آفرین بود. ساسی مانکن تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

به گزارش رکنا، ساسی مانکن عکس جدیدی را همراه همسرش در فضای مجازی منتشر کرد. نام همسر او بیتا و نام سگشان مایا است. او با انتشار این عکس از جمع سه نفره خانوادگی اش رونمایی کرد.

 همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها

 همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها

 همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. وی پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده‌است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زاد روز صحیح خود را اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تأثیر قرار نگیرد.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده شده است که نشان میدهد ساسی مانکن با نامزدش بیتا ازدواج کرده است.

به شهرت رسیدن ساسی مانکن

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده‌است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.!

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
44 139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید