همه طرح‌های عمرانی شهرداری زنجان سال آینده به اتمام می‌رسد


همه طرح‌های عمرانی شهرداری زنجان سال آینده به اتمام می‌رسد

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه اولویت شهرداری، پروژه‌های در دست اجرا است، گفت: تلاش داریم سال آینده همه طرح‌های در دست اقدام به اتمام برسد.

منصور سلطان‌محمدی ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در نشست خبری با بیان اینکه برای سال آینده به‌ دنبال اتمام طرح مطالعات ترافیکی خواهیم بود، اظهار کرد: طرح باغ هاشمی‌نژاد نیز در سال آینده در ۶.۵ هکتار فضا وارد فاز اجرایی خواهد شد. البته در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی در قالب محلات به مرحله اجرا درآمده است.

وی به تحقق صد درصدی بودجه عمرانی شهرداری در ۹ ماه اشاره کرد و یادآور شد: این امر نشان‌دهنده اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی است و شهروندان باید از این بابت خیال‌شان راحت باشد که کارهای عمرانی منطبق با برنامه‌ها در حال پیگیری است و مشکلی در این راستا وجود ندارد. در حوزه فضای سبز نیز اقدامات توسعه‌ای انجام شده تا سرانه شهروندان در این بخش افزایش یابد، البته کاشت درختان مثمر در دستور کار بوده و ۱۰ هزار اصله درخت در این رابطه کاشته شده است.

این مسئول به خرید مینی‌بوس برای الحاق به ناوگان شهری زنجان اشاره کرد و افزود: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان در حال خرید است و به زودی آغاز به‌ کار خواهد کرد. افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی نیز از جمله اقداماتی است که در چهار ماه گذشته پیگیر این موضوع بودیم.

سرپرست شهرداری زنجان به موضوع سد معبر اشاره کرد و گفت: ارگان‌های مختلف باید متولی این امر باشند ولی شهرداری به لحاظ اجرایی در کنار مردم است. البته به‌ دنبال واگذاری حوزه سد معبر به بخش خصوص هستیم تا امور با سرعت پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت شهردار منتخب، اظهار کرد: مدارک شهردار منتخب به وزارت کشور ارسال شده و در حال بررسی است که در صورت وجود نواقص اعلام و موارد برطرف خواهد شد. امیدواریم در اسرع‌ وقت حکم شهردار زنجان صادر شود.

همه طرح‌های عمرانی شهرداری زنجان سال آینده به اتمام می‌رسد

منصور مرادلو در ادامه به آخرین وضعیت طرح‌هایی همچون محور پادگان اشاره کرد و گفت: موارد در حال پیگیری است و امیدواریم روند تسریع شود؛ البته سرپرست شهرداری در مدت ماموریت خود خوب عمل کرده و کارها با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم در اسرع وقت کار به اتمام برسد و خبرهای خوبی برای شهروندان داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ساماندهی تملکات از جمله تاکیدات ما است که اولویت کار تملک املاک کلیدی باشد، افزود: تلاش می‌کنیم امسال صدور پروانه سیستمی شده و شهروندان مراجعه حضوری نداشته باشند و از سال آینده این کار تسری پیدا کند.

مرادلو به رصد پروژه‌های شهری از سوی اعضای شورای شهر اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا با همراهی سرپرست شهرداری، همه طرح‌ها بررسی شده و قفل کارها به‌ مرور باز و طبق روال در حال انجام است و یک روز از بودجه عقب نیستیم و امیدواریم این روند با حضور شهردار منتخب ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه پروژه بر زمین مانده در سطح شهر وجود ندارد، اظهار کرد: برای همه طرح‌ها بودجه تخصیص یافته و در یک بررسی بودجه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد نیز داشته و این در حالی است که امسال مشکلات بسیار زیاد بود و تغییرات قیمتی کالا بسیار مشکل ایجاد کرد.

وی به شفاف‌سازی و اجرای شهر الکترونیک نیز اشاره و خاطرنشان کرد: قرار بر این است که شهر به سمت الکترونیکی شدن و شفاف‌سازی پیش رود و قطعاً باعث ارتقای رضایت‌مندی‌ها خواهد شد.

همه طرح‌های عمرانی شهرداری زنجان سال آینده به اتمام می‌رسد

همه طرح‌های عمرانی شهرداری زنجان سال آینده به اتمام می‌رسد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر