بیش از یک تن تریاک از هایلوکس آفرود در کویر کرمان کشف شد


بیش از یک تن تریاک از هایلوکس آفرود در کویر کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی انجام کار اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر کرمان، خودروی هایلوکس آفرود حامل یک تن و 58 کیلوگرم تریاک توقیف کردند و یک متهم در این راستا دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی موادمخدر از عمق کویر به مرکز کشور مطلع و این موضوع را به پلیس مواد مخدر کرمان اطلاع دادند.

وی بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی در پوشش خودرو آفرود و با شگرد کویر نوردی و گردشگری مقادیر زیادی مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آنها به شهر کرمان و از آنجا به شهرهای دیگر را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: سه اکیپ از ماموران پلیس به محورهای تردد قاچاقچیان اعزام و در نهایت پس از رویت هایلوکس آفرود به وی دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به حرکت خود ادامه داد، اما با هوشیاری پلیس و رعایت قانون به کارگیری سلاح ۲ لاستیک آن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از طی مسافتی متوقف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مورد نظر یک تن و ۵۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور همواره محل تردد و ترانزیت قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر است که در راه مقابله با این پدیده شوم هزینه های مادی و معنوی زیادی نیر می پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن