عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی


عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و هوشمندی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلیس ایران اسلامی است، گفت: برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پلیس، ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی پلیس برشمرد و اظهار کرد: عزت، اقتدار و هوشیاری از عوامل برتری پلیس است و این نیروی خدمتگذار، خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

وی اقتدار پلیس را در سایه اعتماد مردم دانست و افزود: مردم باید برای افزایش امنیت با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

شاهرخی با تشکر از اقدامات و عملکرد خوب پلیس لرستان در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، خواستار استمرار این اقدامات شد و گفت: شما عزیزان دفاع از مظلومان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید و بر جان خود مقدم می‌دانید و این مهم برای شما افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تلاش‌های مخلصانه پلیس در مسیر تأمین امنیت و آرامش جامعه، بیان کرد: رسالت پلیس در تأمین امنیت و آرامش حساس بوده که به حمدالله کارکنان این نیروی مردمی به نحو شایسته‌ای این رسالت خطیر را انجام داده و آرامش را به مردم هدیه کرده‌اند.

وی اقتدار معنوی، اخلاق حسنه و سعه صدر را از مشخصه‌های برجسته پلیس اسلامی برشمرد و عنوان کرد: اقتدار پلیس در مبارزه جدی با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی بسیار ملموس و روشن است و بر هیچ کسی پوشیده نیست.

شاهرخی گفت: اگر ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد، نتیجه تلاش‌های جان بر کفان پلیس و نیروهای امنیتی است که بسیار قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این مطلب که کارکنان پلیس سربازان ولایت و مرجعیت هستند، گفت: خدا را شاکریم که مسئولان انتظامی از فرماندهان تا زیر مجموعه، افرادی مؤمن، صدیق و خدمت‌گذار به نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و در سراسر کشور در برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...