همه آحاد جامعه با حفظ بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند


همه آحاد جامعه با حفظ بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند

امام جمعه شهر بنجار گفت: مردم ثابت کردند که هر جا نظام، انقلاب و حکومت اسلامی مورد هجمه قرار گیرد همواره پشتیبان نظام بوده و به هیچ کس اجازه جولان نمی‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پارسا در گفت‌وگوبا ایسنا بابیان این‌که، همواره نهم دیماه یادآور غرش و خروش انقلابی مردم ایران اسلامی علیه فتنه گران و غرب گرایان است، افزود: این مزدوران برای نابودی انقلاب کمر همت بسته بودند آنان جاهلانی بودند که نان و نمک انقلاب را خوردند ولی به ارزشهای اسلامی دهن کجی کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز همه آحاد جامعه باید با حفظ بصیرت کافی در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، هوشیار باشیم و توطئه‌های انان را در نطفه خفه کنیم چرا که دشمنان قطعا بیکار نمی نشینند.

وی در ادامه نقش بزرگان، علما و نخبگان را در جهت خنثی سازی نقشه‌های دشمن بسیار موثر و تاثیر گذار دانست و افزود: این عزیزان باید با روشنگری و تزریق بصیرت به آحاد جامعه به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کنند.

امام جمعه بنجار افزود: امروز که ما با انواع تهدیدها و ترفندهای دشمن روبرو هستیم روحانیت باید کما فی السابق در خط مقدم به ادای وظیفه بپردازد و از آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی پاسداری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام