جواد عزتی بین ممنوع التصویرهای صدا و سیما !


 جواد عزتی بین ممنوع التصویرهای صدا و سیما !

رکنا: جواد عزتی با سارا و نیکا فرقانی در آسانسور عکسی به اشتراک گذاشته که با هم میبینیم .

جواد عزتی متولد 1360در تهران است. جواد عزتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است. شروع فعالیت سینمایی او از سال 1387 با بازی در فیلم طلا و مس بود. جواد عزتی از ۱۵ سالگی وارد دنیای تئاتر شد. به گفته خودش یک روز تصادفا تست بازیگری می‌دهد و همان‌جا با چند نفر آشنا شده و گروه تئاتر تشکیل می‌دهند. بعدها مشخص می‌شود که آن تست بازیگری یک تست قلابی بوده است ولی همان بهانه‌ای می‌شود تا جواد عزتی وارد دنیای بازیگری شود. جواد عزتی صاحب یک شعب رستوران‌ است و خودش هم دست‌پخت خوبی دارد.سلفی عجیب جواد عزتی کنار بازیگران ممنوع التصویر صدا و سیما !

 جواد عزتی بین ممنوع التصویرهای صدا و سیما !

محمدجواد عزتی زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.سلفی عجیب جواد عزتی کنار بازیگران ممنوع التصویر صدا و سیما !

 جواد عزتی بین ممنوع التصویرهای صدا و سیما !

اولین اجرای جواد عزتی در مقابل دوربین به سال ۷۹ برمی‌گردد با سریالی که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشت که سریال قصه‌های شبانه نام داشت و جواد عزتی در آن هم به جای عروسک صحبت می‌کرد و هم یک نقش دیگر داشت. بازیگری او در کارهایی چون بی‌مقدمه، کمربندها را ببندید، باغ مظفر ، قهوه تلخ و... ادامه پیدا کرد.سلفی عجیب جواد عزتی کنار بازیگران ممنوع التصویر صدا و سیما !

دلگرم
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی