انفجار 3 رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال


هر روز ارزهای دیجیتال زیادی وارد بازار می‌شوند و به نظر می‌رسد حتی در بدترین روز بازار هم پروژه‌هایی هستند که رشد قیمت چشمگیری داشته باشند.

هر روز ارزهای دیجیتال زیادی وارد بازار می‌شوند و به نظر می‌رسد حتی در بدترین روز بازار هم پروژه‌هایی هستند که رشد قیمت چشمگیری داشته باشند. در این گزارش سه ارز دیجیتالی که بیشترین رشد قیمت را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند مورد بررسی قرار گرفته است.

متاپتز (METAPETS)

همانطور که از نامش مشخص است، متاپتز حیوانات خانگی شخصی را به جهان متاورس معرفی می‌کند. این پروژه یک مجموعه NFT، بازی‌های واقعیت افزود و اکوسیستم غیرمتمرکز برای حیوانات خانگی مجازی است.

علاوه بر این، متاپتز این اجازه را به شما می‌دهد که NFT مخصوص حیوان خانگی خود را راه اندازی کنید. اگر چه فردی با نام مستعار دی اِن، خود را مدیرعامل این پروژه معرفی کرده ولی هیچ سابقه‌ای از او در فضای مجازی مشاهده نمی‌شود.

در حال حاضر هر متاپتز در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۵۴ دلار ( ۹ صفر) معامله می‌شود که رشدی ۲۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. دلیل اصلی قیمت پایین متاپتز عرضه بسیار بالای آن ( ۱۰۰ میلیون میلیارد) است.

کلیفورد اینو (CLIFF)

کلیفورد اینو دومین میم‌کوین ترند شده امروز کوین‌مارکت کپ است. این پروژه هم همنام سگ بزرگ قرمز کلیفورد است. یک برنامه کودک تلویزیونی دهه ۲۰۰۰ میلادی. کلیف بر بستر اتریوم ساخته شده و یک اقتصاد ضدتورمی را ارائه می‌کند.

در حال حاضر، کلیف با قیمت ۰٫۰۰۰۱۰۶۸ در حال معامله است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۱٫۷ میلیون دلار است. ارزش بازار کلیف ۱۰۷ میلیون دلار و بازدهی ۲۴ ساعته آن هم ۳۲ درصد بوده است.

اسپوکی شیبا (SPOOKYSHIBA)

اسپوکی شیبا یک بازی زامبی موبایلی است که در سیستم‌های عامل اندروید و Ios قابل اجراست. نکته جالب در مورد این رمزارز عرضه بسیار زیاد آن است. میزان عرضه در گردش اسپوکی شیبا یک میلیارد میلیارد توکن بوده که باعث شده قیمت آن ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۵۴ دلار باشد ( با ۱۱ صفر). حجم معاملات ۲۴ ساعته بازار یک میلیون دلار بوده و بازدهی ۲۴ ساعته آن ۵۰ درصد به ثبت رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی