کارگروه تسهیل‌ ازدواج جوانان در بوشهر تشکیل شود


کارگروه تسهیل‌ ازدواج جوانان در بوشهر تشکیل شود

استاندار بوشهر گفت: باید زمینه تسهیل‌گری ازدواج جوانان در همه بخش‌های جامعه فراهم شود و در این راستا تأمین مسکن جوانان در اجرا طرح جهش تولید مسکن در اولویت قرار گرفته است.

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان بوشهر توجه به شاخص‌های جمعیتی بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: بر این اساس باید ۳ کارگروه تخصصی در بخش‌های مختلف فرهنگی، تسهیل‌گری و پیگیری ایجاد اشتغال جوانان تشکیل شود.

وی باتاکید بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان بوشهر برای انجام فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در عرصه راهبردهای سیاست کلی جمعیت اضافه کرد: شاخص‌های جمعیتی بر اساس فرهنگ بومی نقاط مختلف استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر تشکیل کارگروه تسهیل‌گری برای ازدواج جوانان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: باید زمینه تسهیل‌گری ازدواج جوانان در همه بخش‌های جامعه فراهم شود و در این راستا تأمین مسکن جوانان در اجرا طرح جهش تولید مسکن در اولویت قرار گرفته است.

محمدی‌زاده، اشتغال جوانان را یکی از مهمترین زیرساخت تشکیل خانواده و ازدواج جوانان دانست و افزود: باید اقدامات لازم در ایجاد اشتغال جوانان به سرعت انجام و فرصت‌های شغلی فراهم شود.

وی موضوع اشتغال را از عوامل کاهش میزان ازدواج دانست و بر ضرورت توجه به اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: بررسی علمی و کارشناسانه موضوعات از طریق دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌تواند نقش موثر در برون رفت از مشکلات و ارائه راهکارهای کاربردی داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت