حسینی: تقابل با استقلال را در جام حذفی به فال نیک می‌گیریم


حسینی: تقابل با استقلال را در جام حذفی به فال نیک می‌گیریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب ما شد اما رویارویی با استقلال را در جام حذفی، به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی در جریان تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال پیکان در مورد رویارویی تیمش برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب ما شد. استقلال این فصل از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و در لیگ باخت بدی به تیم خوب استقلال دادیم.

وی افزود: شرایط جام حذفی متفاوت است و این قرعه را به فال نیک می‌گیریم. این می‌تواند قرعه خوبی برای تیم جوان ما باشد. امیدوارم بازی خوبی از کار درآمده و این حریف سخت و قابل احترام را از پیش رو برداریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: در این تورنمنت همه دوست دارند قهرمان شوند. جام حذفی میان‌بر خوبی است که تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برسند و با چهار پیروزی می‌توان به این مهم دست پیدا کرد. همه تیم ها هدفشان این است مرحله به مرحله پیش روند و بتوانند به قهرمانی برسند.

وی در مورد شرایط تیمش در آستانه تقابل با پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر تاکید کرد: بعد از بردی که مقابل سپاهان داشتیم شرایط‌مان از نظر روحی و شادابی تیم خوب است و امیدوارم مقابل پدیده هم بازی قابل قبولی انجام دهیم و زحمت بازیکنان به بار بنشیند. امیدوارم با تلاش بازیکنان مقابل پدیده هم نتیجه خوبی بگیریم.

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی مابین هفته‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر و در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟