رمز ارز پنکیک چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!


رمز ارز پنکیک چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز حوزه دیفای بوده و توکن کیک با نماد Cake نیز متعلق به این صرافی بزرگ است. ارز دیجیتال کیک، به عنوان توکن خاص و بومی فضای پنکیک سواپ شناخته می‌شود. این توکن در بیشتر موارد توسط صرافی به عنوان پاداش به کاربران اعطا می‌شود. کاربرانی که این رمزارز را به دست می‌آوردند، می‌توانند یا آن‌را فروخته و یا با قرار دادنش در...

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز حوزه دیفای بوده و توکن کیک با نماد Cake نیز متعلق به این صرافی بزرگ است.

ارز دیجیتال کیک، به عنوان توکن خاص و بومی فضای پنکیک سواپ شناخته می‌شود. این توکن در بیشتر موارد توسط صرافی به عنوان پاداش به کاربران اعطا می‌شود. کاربرانی که این رمزارز را به دست می‌آوردند، می‌توانند یا آن‌را فروخته و یا با قرار دادنش در استخرهای استیکینگ، توکن‌ها یا رمز ارزهای دیگری را به دست آورند.

رمز ارز پنکیک چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!

این توکن بر بستر شبکه هوشمند بایننس یا BSC بوده و با استاندارد BEP20 راه اندازی شده است، همچنین امکان خرید آن بر روی شبکه اصلی بایننس یعنی BEP2 هم وجود دارد. در سیستم توکن پنکیک، 25 کیک به ازای هر بلاک جدید به کاربران اختصاص یافته و با توجه به تعداد بلاک‌های جدید، روزانه 7 میلیون و پانصد هزار توکن کیک به شبکه اضافه می‌شود.

حجم بازار توکن پنکیک بیش از 3 میلیارد دلار بوده و با احتساب این عدد، رتبه 51 بازار کریپتو کارنسی را بر اساس رتبه بندی سایت معتبر کوین مارکت کپ دارد. لازم به ذکر است که هم اکنون چیزی در حدود 251 میلیون توکن پنکیک در حال گردش است.

در وبسایت رسمی پنکیک سواپ در مورد این توکن آمده است:

کیک، یک توکن خوشمزه است که اکو سیستم پنکیک را تقویت می‌کند. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی کیک را به دست آورید. می‌توانید آن را از مزارع و استخرهای ویژه دریافت کنید؛ در قرعه کشی‌ها شرکت کرده و برنده شوید، آن را از صرافی‌های معتبر بخرید و…

رمز ارز پنکیک چیست و چگونه آن‌را بخریم؟!

ارتباط بیبی کیک با کیک

یکی از توکن‌ها یا میم کوین‌های جذاب بازار کریپتو کارنسی، توکن بیبی کیک است که زیر نظر صرافی پنکیک سواپ عرضه شده و البته با توجه به جدید بودنش، هنوز در برخی از صرافی‌های معتبر لیست نشده است. ویژگی جالب توکن بیبی کیک آن است که در صورت هولد کردن یا استیک کردن توکن بیبی کیک، جایزه شما به صورت کیک پرداخت خواهد شد و همین موضوع نشان از اعتبار آن توکن دارد.

از کجا می‌توانیم پنکیک (Cake) خریداری کنیم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش پنکیک می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید توکن Cake تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون توکن کیک به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها پنکیک را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن نیز در آنجا بشوید. پس اگر به بی بی کیک یا پینکیک علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

البته خوب است بدانیم که در ارزیف توکن‌های جذاب دیگری نظیر سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، فگ، مینی فوتبال و … به راحتی قابل خرید و فروش است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق