دیدار مذاکره کننده ارشد روسیه و نماینده آمریکا در وین


دیدار مذاکره کننده ارشد روسیه و نماینده آمریکا در وین

در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، مذاکره‌کننده ارشد روسیه و و نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، در دیداری دوجانبه به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با مذاکرات وین پرداختند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران شامگاه دوشنبه در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین با یکدیگر دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط با مذاکرات احیای برجام رایزنی کردند.

میخائیل اولیانوف که به عنوان مذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین حضور دارد، پس از دیدار با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که کشورش به دلیل خروج از برجام اجازه حضور مستقیم در نشست کمیسیون مشترک برجام را ندارد و تنها به‌صورت غیرمستقیم در مذاکرات شرکت می‌کند، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «کمی قبل از افتتاح رسمی دور هشتم گفتگوهای وین، من با آقای رابرت مالی نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران دیدار کردم. ما در خصوص تعدادی از موضوعات تحت بررسی در مذاکرات جاری برای احیای برجام [مذاکرات وین] تبادل نظر کردیم.»

مذاکره‌کننده ارشد روسیه که قبل از آغاز رسمی دور تازه مذاکرات وین با انریکه مورا معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام نیز دیدار کرده بود، در پیام توئیتری دیگری در خصوص این دیدار اظهار داشت: «امروز با اقای انریکه مورا هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در گفتگوهای وین دیدار کردم. ما درباره راهکارهای پیش رو در این دور از مذاکرات احیای برجام که می‌تواند دور پایانی آن باشد، رایزنی کردیم.»

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا