اختلاف بین سازندگان سریال خاتون و پلتفرم نماوا مانع از پخش نیم فصل دوم آن شد؟ / اوج بی برنامگی در پخش یک سریال!


اختلاف بین سازندگان سریال خاتون و پلتفرم نماوا مانع از پخش نیم فصل دوم آن شد؟ /  اوج بی برنامگی در پخش یک سریال!

به گزارش دیباچه ،ماجرای پایان بندی سریال خاتون و دو نیمه شدن آن و زمان طولانی در پخش مجدد اش خودش به اندازه کافی یک تراژدی تمام عیار در عرصه نمایش خانگی است؛ مردمی که به خاطر این سریال اشتراک با محدودیت زمان تهیه کردند ، توسط...

به گزارش دیباچه ،ماجرای پایان بندی سریال خاتون و دو نیمه شدن آن و زمان طولانی در پخش مجدد اش خودش به اندازه کافی یک تراژدی تمام عیار در عرصه نمایش خانگی است؛ مردمی که به خاطر این سریال اشتراک با محدودیت زمان تهیه کردند ، توسط سازندگان این سریال و پلتفرم نماوا متضرر شدند و حالا که این پلتفرم اعلام کرده بود که مخاطبان این سریال می‌توانند نیم فصل دوم این سریال را از 6 دی ماه تماشا کنند ،اما امروز نه خبری از پخش سریال تینا پاکروان در نماوا بود و نه یک کلمه عذرخواهی ای از سوی روابط عمومی هر دو طرف.

آنچه که خبرنگار ما مطلع شده ، اختلاف سازندگان سریال خاتون با پلتفرم نماوا عامل این توقف بوده است. بدون شک مخاطب باید بداند که چرا این سریال در تاریخ اعلامی پخش نشده و می بایست جبران خسارت صورت بگیرد، در غیر این صورت ادامه چنین رفتارهایی می‌تواند زمینه ساز ایجاد بی‌اعتمادی در بین مخاطبان شود.

تعداد بازدید : 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...