وحید هلیل هودزیچ:/ باید با بارسلونا در مورد عبده به توافق برسیم


وحید هلیل هودزیچ:/ باید با بارسلونا در مورد عبده به توافق برسیم

وحید هلیل هودزیچ، سرمربی مراکش تاکید کرد عبده باید در اردوی این تیم در جام ملت های آفریقا حاضر شود.

به نظر می رسد عبدالصمد الزلزولی ملقب به عبده، ستاره جوان بارسلونا در مورد انتخاب تیم ملی خود به نتیجه قطعی رسیده و قصد دارد برای مراکش به میدان برود. نام این بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا قرار گرفته و البته بارسلونا امیدوار است عبدالصمد الزلزولی در اردوی تیم مانده و در بازی سوپرکاپ مقابل رئال مادرید در میدان حاضر شود. اما وحید هلیل هودزیچ به هر نحوی خواهان حضور الزلزولی در ترکیب مراکش بوده و ابراز امیدواری کرد آنها با بارسلونا در این رابطه به توافقی دو طرفه دست یابند.

وحید هلیل هودزیچ:/ باید با بارسلونا در مورد عبده به توافق برسیم

وحید هلیل هودزیچ گفت: "عبدالصمد الزلزولی با تمام وجود افتخار می کند که در ترکیب تیم ملی مراکش به میدان برود. بنابراین ما با کادر، رئیس باشگاه و مدیر ورزشی بارسلونا در مورد حضور این بازیکن در اردوی مراکش برای تورنمنت جام ملت های آفریقا صحبت خواهیم کرد و آنها نمی توانند عبدالصمد الزلزولی از انجام این کار منع کنند. البته ما سعی خواهیم کرد به یک توافق دوستانه برسیم و قصد داریم همه ابعاد این موضوع را توضیح داده و راه حلی را پیدا می کنیم که برای هر دو طرف قابل قبول باشد.

الزلزولی قرار است به طور منظم در ترکیب تیم ملی مراکش بازی کند و او احتمالا بازیکن ثابت تیم خواهد بود. من نام این بازیکن را در لیست نهایی خود انتخاب کردم، زیرا عبدالصمد الزلزولی برای تیمی مانند بارسلونا بازی می کند. من اخیرا دو بار با این بازیکن صحبت کرده ام و او بسیار مشتاق است که به اردوی تیم ملی مراکش ملحق شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس