طالع بینی تاروت جادوی سفید علت و پیشنهاد و فال قهوه هفته 2 دی


طالع بینی تاروت جادوی سفید علت و پیشنهاد و فال قهوه هفته 2 دی

طالع بینی تاروت جادوی سفید علت و پیشنهاد و فال قهوه هفته 2 دی در دیماه اولین فصل سفید و زیبای زمستان با شما دوستان علاقمند به فال و طالع بینی همراه هستیم با مجموعه فال جدید تاروت سفید و علت و پیشنهاد رویدادهای هفتگی شما. همه ما با توجه به اتفاقات زندگی همشه در حال جستجوی علت و راه حل هستیم با سری کارت های جدید تاروت به عنوان تاروت سفید علت...

طالع بینی تاروت جادوی سفید علت و پیشنهاد و فال قهوه هفته 2 دی

در دیماه اولین فصل سفید و زیبای زمستان با شما دوستان علاقمند به فال و طالع بینی همراه هستیم با مجموعه فال جدید تاروت سفید و علت و پیشنهاد رویدادهای هفتگی شما.

همه ما با توجه به اتفاقات زندگی همشه در حال جستجوی علت و راه حل هستیم با سری کارت های جدید تاروت به عنوان تاروت سفید علت مشکلات هفتگی و پیشنهادهای مناسب ومعنوی را به شما ارائه می دهیم تا با حس مثبت بیشتری سعی در تمرکز گرفتن برای رفع مشکلات احتیاطی پیش آمده است.

دوستان گلم همچنان تاکید می کنیم این بخش تنها جنبه بالابردن حس مثبت و مثبت اندیشی است.

و یاد بگیریم هر آنچه فکر کنیم و به آن بیاندیشم ناخود آگاه به آن موضوع ارتعاش داده ایم.

تاروت سفید

فال تاروت سفید فروردین ماه

کارت علت
از راهنمایی های قدرتمند کارت ستاره در این موقعیت لذت ببرید. به عنوان نمادی از خوش بینی و ایمان به آینده، ستاره مسیر شما را با نوری ملایم روشن می کند.

برای جذب کامل الهامات و خوشی هایی که کارت ستاره برایتان می فرستد، هنگام غروب خورشید به آسمان خیره شوید و اولین ستاره را پیدا کنید. سپس به او بگویید: “ای اولین ستاره روشن و درخشان، امیدوارم آرزوی من، همین امشب برآورده شود.”

کارت پیشنهاد
همانطور که شخصیت های بال دار جادویی این کارت نشان می دهد، گاهی اوقات زندگی آنطور که به نظر می رسد نیست. اگر می خواهید سردرگمی تان را از بین ببرید، این آیین را امتحان کنید.

سه شب پشت سر هم شمع بنفش بسوزانید. همانطور که فضا را با نور شمع روشن کرده اید، تصور کنید که شرایط شما به طور کامل بهبود می یابد.

این قدرت جادویی، بر بیماری ها، مشکلات مالی یا آسیب عاطفی، تأثیر خواهد گذاشت. در شب سوم، با خود تکرار کنید، “سردرگمی من از بین رفته است”!

فال تاروت سفید اردیبهشت ماه

کارت علت
اگر کارت داوری در جایگاه اول قرار گرفته باشد، شما در زمینه قدرت با کسی یا چیز دیگری درگیر هستید. در این زمان، اگر شخص دیگری رفتار شما را کنترل کند، ممکن است احساس عصبانیت یا دفاع کنید.

حتی احتمال دارد نبرد با دیگران بر سر چیزهای پیش پا افتاده درگیر شوید. بهتر است به جای از بین بردن یک رابطه کاملا خوب، جلو خود را بگیرید.

با جمع کردن افکار خود، دید واقعی تری پیدا می کنید، و این همان چیزیست که برای پیشرفت به آن نیاز دارید.

کارت پیشنهاد
کارت عاشقان نشان دهنده عشق بین زوجین و همچنین افرادی است که در روابط احساسی جدی قرار دارند. به نظر می رسد در رابطه شخصی تان کمی مشاجره یا درگیری ایجاد شده است.

شما به فکر مراقبت و حفظ رابطه تان هستید، بنابراین از شما خواسته می شود تا با چاپ تصویری از آن شخص و بسته بندی آن در شاخه های رزماری، رابطه تان را بهبود بخشیده وآن را محافظت و پاکسازی کنید.

خواص جادویی این گیاه باعث کاهش استرس و بهبود روابط شما خواهد شد.

فال تاروت سفید خرداد ماه

کارت علت
ماه به عنوان منشا جزر و مد، احساسات و تخیل ما، در اینجا است تا شما را به ناخودآگاه تان نزدیک کرده و به سطح جدیدی از آگاهی برساند.

خصوصیات منفی مانند ترس پنهان و سردرگمی باعث شده است که چیزی در زندگی شما از بین برود. این کارت زنانه شما را ترغیب می کند که به رویاهای خود توجه زیادی داشته باشید.

از طریق درک آن ها است که قادر خواهید بود با موضوعات پنهان در ناخودآگاه خود مقابله کنید.

کارت پیشنهاد
آیا پرخاشگری و درگیری های قدرت درونی شما مانع موفقیت تان شده است؟ شما قطعا توانایی رفع این نقص ها را دارید.

در یک طرف یک تکه کاغذ نحوه تأثیر این موارد را روی خودتان بنویسید و در طرف دیگر توضیح دهید که چگونه می خواهید آن ها را تغییر دهید.

کاغذ را در یک باغچه (حیاط خود یا نزدیک خانه تان) دفن کنید. هنگامی که احساس آمادگی کردید، کاغذ را از خاک بیرون آورده و با قاطعیت بخوانید. از این پس می توانید بر موانع خود غلبه کنید.

فال تاروت سفید تیر ماه

کارت علت
درختان سرسبز و شاداب، رودخانه جاری، آبشار و درو گندم روی این کارت، نشان دهنده خلاقیت و زندگی هستند. اگر این کارت را در موقعیت اول بیرون کشیده باشید، ممکن است کمی نامتعادل شده و برای فعالیت های مهم تر، کارهای خسته کننده ای را انجام دهید.

آنچه پرورش می دهید، مطمئنا رشد خواهد کرد. این کارت به شما هشدار می دهد تا اطمینان حاصل کنید که این موارد مثبت هستند، نه افکار منفی، شایعات یا مقاصد ظالمانه. بنابراین، نیازی نیست اینقدر نسبت به خود سخت گیر باشید!

کارت پیشنهاد

سفید رنگ عدالت است، بنابراین اگر به دنبال کمی تعادل هستید، اهداف خود را روی یک شمع سفید بنویسید.

شما می توانید با سوزاندن شمع و مقداری بخور مریم گلی در اتاق خواب، دفتر کار یا اتومبیل خود فضا را با کمی فنگ شویی پاک سازی کنید.

مطمئن شوید که عود و شمع را در تمام گوشه های فضا مدنظرتان بگردانید و با بالا گرفتن دست تان، اجازه دهید دود به سمت بالا حرکت کند. همانطور که مراسم را تمام می کنید، با خود بگویید: “من پاک می شوم، من پاک می شوم، من پاک می شوم”.

فال تاروت سفید مرداد ماه

کارت علت
کارت ستاره نشان می دهد که هرچه پرورش دهید، رشد می کند. اگر افکار منفی در مورد خود یا دیگران دارید، این آیین را امتحان کنید تا جلوی آن را بگیرد.

یک شمع آبی روشن را برای پنج شب متوالی بسوزانید و اطراف آن، اجسام قدرتمندی مانند پر، سنگ و کریستال قرار دهید.

هر شب، با قصد جدیدی به شعله شمع نگاه کنید، به عنوان مثال “من منفی ها را کنار می گذارم و به انرژی مثبت اطرافم توجه می کنم”. هنگامی که شمع می سوزد، شک و تردید شما نیز از بین می رود.

کارت پیشنهاد
اگر کارت پاپ را در این موقعیت بیرون کشیده باشید، دنیای جادویی شما را به سمت خود فرا می خواند. برای اینکه به درجات بالاتری برسید، لباسی به رنگ خنثی بپوشید و برای پنج شب متوالی یک شمع سفید ساده در محراب خود بسوزانید.

هر شب، مدتی را صرف شکرگذاری و تفکر درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید، کنید. در شب پنجم، عبارت” من قدرت معنوی خود را قبول می کنم” را سه بار تکرار کرده و مراسم را به پایان برسانید.

فال تاروت سفید شهریور ماه

کارت علت
با بیرون کشیدن کارت پاپ در موقعیت اول، ممکن است متوجه شوید که کاری را بر خلاف قانون یا عرف انجام می دهید.

قوانین و مقررات ممکن است در شما باعث بروز اشتیاق و علاقه وافر به آزادی شوند، اما یافتن راهی برای کار در این سیستم ممکن است در طولانی مدت، قدرت بیشتری به شما بدهد.

در برخی مواقع، شما از قوانین و افرادی که دارای قدرت هستند خوش تان نمی آید، اما می توانید خودتان باشید و راهی برای کار با آن ها پیدا کنید. گاهی شورش فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد.

کارت پیشنهاد
مرد به دار آویخته کارتی ناراحت کننده و مرموز است و نشان می دهد که شما با یک پارادوکس یا وضعیتی گیج کننده رو به رو هستید، یا اینکه یک انرژی منفی شما را احاطه کرده است.

در مرحله بعدی ماه نو، برای پاکسازی، با یک فنجان نمک دریا و پنج قطره روغن یاس حمام کنید.

حتی اگر احساس می کنید توسط انرژی های مزاحم احاطه شده اید، سعی کنید واقعا آرام باشید. بعد از این کار، روح شما احساس شادابی خواهد کرد.

فال تاروت سفید مهر ماه

کارت علت
کارت برج کارت رکود و رهایی است. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، سقوط از برج، مانند خلاص شدن از توهم، شیوه زندگی یا یک وضعیت ناسالم، می تواند ترسناک به نظر برسد.

کشیدن کارت برج در این حالت به این معنی است که باید موانع جسمی یا ذهنی را که شما را اسیر کرده اند، از بین ببرید و تغییری را که این کار ممکن است ایجاد کند، بپذیریذ تا به سطح جدیدی از درک و آگاهی، نسبت به وضعیت فعلی خود برسید.

کارت پیشنهاد
اگر به نظر می رسد زندگی شما اخیرا کمی دچار مشکل شده و می خواهید اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهید، از کارت ارابه ایده بگیرید.

یک شمع عمودی آبی روشن کنید و روی آن کلمات “من رو به جلو حرکت می کنم” را حک کنید (می توانید آن را با خودکار بنویسید).

سپس این شمع را به مدت هفت شب پشت سر هم بسوزانید، سپس در حالی که چشمان خود را می بندید، تصور کنید زندگی تان با سرعت عالی پیش می رود.

اگرچه ممکن است این سرعت خیلی وسوسه انگیز باشد، اما ممکن است برای شما خیلی زیاد باشد. بنابراین، سرعت مناسب خود را پیدا کنید و بگذارید همه چیز آشکار شده و در مسیر درستش پیش برود.

فال تاروت سفید ابان ماه

کارت علت
اگر اکنون وضعیت شما کمی مبهم است احساس سردرگمی دارید، این کارت به شما می گوید که همیشه می توانید از قدرت شهود خود برای پیش رفت و عبور از مشکلات استفاده کنید.

ماه کارت جهان زیرین و توانایی های جادویی است که بر روحیه و احساسات شما تأثیر می گذارد.

در واقع، ممکن است اکنون در شرایط خلقی و احساسی قرار داشته باشید که مانع حرکت تان شود. احساسات شما مهم هستند، بنابراین تا زمانی که احساس آرامش ندارید، بهترین کار این است که با دوستان صمیمی و اعضای خانواده تان معاشرت کنید.

کارت پیشنهاد
کارت اعتدال از شما می خواهد با این آیین قدرتمند وارد قلمرو فرشتگان شوید. به آنچه می خواهید بدست آورید فکر و تصویر آن را در ذهن تان تجسم کنید.

سپس در حالی که سه بار با خود تکرار می کنید” من از جانب خداوند دوست داشته و هدایت می شوم”، فرشتگان نگهبان تان را به سوی خود فرابخوانید. چشمان تان را ببندید و ببینید آیا به آگاهی می رسید یا خیر.

سپس دستان خود را دراز کرده و ببینید هرچه آرزو دارید از قلمرو فرشتگان به شما تحویل داده شود.

فال تاروت سفید آذر ماه

کارت علت
به نظر می رسد انگیزه ها و ایده های خلاقانه در این لحظه به ذهن شما خطور می کند. اما مانند خیلی چیزها در این جهان، نتیجه همه تلاش ها، در همان لحظه دیده نمی شود.

ملکه کارت خوش شانسی است و به عنوان ملکه مادر زندگی، در این موقعیت ظاهر می شود تا راهکارهای جادوی سفید و برکاتی که در نتیجه تلاش هایتان به وجود می آید را به شما نشان دهد.

کارت پیشنهاد
اگرچه کارت برج ممکن است گاهی به معنای اخبار بد باشد، اما اگر بتوانید با رکود و عدم توانایی نسبت به تغییر خود مبارزه کنید، مطمئنا می تواند چیزهای مثبتی برایتان به همراه بیاورد.

با نوشتن تمام احساسات منفی خود بر روی یک کاغذ آبی تیره، سعی کنید امور اجتناب ناپذیر را بپذیرید. در فضای باز شمعی روشن کرده و کاغذ را بسوزانید تا باد، این احساسات منفی را با خود ببرد.

هرچه این آیین را بیشتر تکرار کنید سریع تر می توانید خود را آزاد کنید.

فال تاروت سفید دی ماه

کارت علت
ارابه در موقعیت اول کارت حرکت بزرگ است. به نظر می رسد زندگی به سرعت پیش رفته و مسئولیت ها و تعهدات شما هر روز بیشتر می شود. چالش اصلی شما در این زمان این است که به سادگی مسیرتان را ادامه دهید.

بخشی از شما ممکن است از این که همه کارها را انجام می دهید، متعجب شود. بنابراین می توانید بین فعالیت هایتان، از کمی تفریح لذت ببرید.

اما مقاومت در برابر تغییراتی که پیش روی شماست بی فایده است. با جریان زندگی حرکت کنید تا اوضاع کمی آرام شود.

کارت پیشنهاد
کارت عدالت در این موقعیت زمانی ظاهر می شود که رابطه عاشقانه تان از تعادل خارج شده یا به سمت ویرانی پیش می رود. احتمال دیگر این است که باید حقیقتی کشف و عدالت برقرار شود.

بخشش برای این کارت اهمیت زیادی دارد. با روشن کردن یک شمع صورتی و آبی، این عبارت را با خود بگویید:« وقت آن است که ببخشی و فراموش کنی.

دیگر غمگین نخواهی شد. یک بار دیگر، از دیدار ما خوشحال و سپاسگزار خواهی بود”. این کار را در صورت نیاز تکرار کنید.

فال تاروت سفید بهمن ماه

کارت علت
این کارت مردی را نشان می دهد که روی تختی نشسته است و عصای قدرت را در دست دارد. اگر این کارت را در موقعیت اول کشیده باشید، اصلی ترین چالشی که با آن روبرو هستید ترس از اقتدار است.

شما از همه چیزهای خوبی که توانایی انجام آن ها را دارید آگاه هستید.

اما کاملا متقاعد نشده اید که می توانید با وجود مشکلات، همه چیز را خودتان به نتیجه برسانید. خوب است که شما افراد بزرگی را در اطراف خود دارید که از شما پشتیبانی می کنند.

قدرت شما از درون و همچنین از طرف کسانی که اکنون در اطراف تان قرار دارند، ناشی می شود.

کارت پیشنهاد
گاهی منصف بودن سخت است. کارت عدالت برای روابط کاری و شخصی روشی را توصیه می کند که می تواند برای شما کمک کننده باشد.

دو شمع سفید بگیرید و عبارت “صلح، عشق و تعادل” را روی آن حک کنید (می توانید این کار را با خودکار انجام دهید). این شمع ها را روی محراب خود، در کنار هم جوری قرار دهید که کلمات حک شده رو به روی هم باشند.

بخور مریم گلی بسوزانید تا هر گونه انرژی منفی را از اطراف خود دفع کرده و عبارت زیر را سه بار با خود تکرار کنید، “من به همان اندازه که عدالت و انصاف را برای دیگران رعایت می کنم، آن را در زندگی خود دریافت می کنم”.

این کار را تا زمانی ادامه دهید که هر دو شمع کاملاً بسوزد.

فال تاروت سفید اسفند ماه

کارت علت
کارت امپراطور در این نقطه به شما می گوید در موقعیت قدرت مندی که دنبال آن هستید، قرار ندارید.
ممکن است بخواهید در کاری پیش رفت کرده و یا ترفیع بگیرید، اما اکنون این اتفاق نمی افتد.

به جای عصبانی شدن و از دست دادن دوستان، همکاران و متحدان مهم خود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که اهداف خود را مشخص کرده و راهی برای رسیدن به آن ها پیدا کنید.

اتفاقات جادویی وقتی رخ می دهند که همه چیز به صورت منسجم و در جای درست خود قرار بگیرد.

کارت پیشنهاد
پاپ به عنوان نمادی برای قوانین، رویه ها، ساختار و گروه ها، تأیید می کند که شما باید بر یک فرد قدرتمند تأثیر بگذارید تا بقیه اعضای گروه بتوانند پیشرفت کنند و به موفقیت برسند.

برای جلب علاقه این فرد خاص به سمت خود، یک شمع معطر قرمز روشن کنید و هنگامی که تا نیمه سوخت، در حالی که تصور می کنید آن شخص خاص به شما کمک می کند، انگشتر مورد علاقه خود را نگه دارید و اجازه دهید دود از آن عبور کند. به زودی این افراد در مقابل شما منعطف و مطیع خواهند شد.

فال هفتگی قهوه با یک نشان داخل کاپ قهوه

قهوه ی فروردین
* فیل: سمبل بزرگی، قدرت و منزلت – دوست دانشمند، با آنها هم صحبت شوید – قدرت و موفقیت قهوه ی فروردین

قهوه ی اردیبهشت
* بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد، کوشش کنید.

قهوه ی خرداد
* دست: دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید – توانمندی در عمل – قدرت

قهوه ی تیر
* پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است. مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکنید.

قهوه ی مرداد
* دست در دست بودن یک زن و مرد: ازدواج – مشارکت

قهوه ی شهریور
* سه پایه: حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

قهوه ی مهر
* سر انسان با دو دست دراز: جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

قهوه ی آبان
* از عشق های مجازی و شرارتهای آن برحذر باشید.

قهوه ی آذر
* پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.

قهوه ی دی
* خط مستقیم کوتاه: زندگی آرام – خوش و متوسط

قهوه ی بهمن
* سکه: رهائی از فقر و بدبختی – نجات پیدا کردن از قرض و بدهی – خوش شانسی

قهوه ی اسفند
* ستاره: مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا