خبرنگاران برای عملیاتی شدن رهنمودهای رهبری تولید محتوا کنند


خبرنگاران برای عملیاتی شدن رهنمودهای رهبری تولید محتوا کنند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نقش آفرینی خبرنگاران را در مسایل مختلف و چالشی ستودنی دانست و خواستار تولید محتواتوسط اصحاب رسانه برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسائل گوناگون شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار، روز دوشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان از نقش‌آفرینی تمامی صاحبان قلم و اصحاب رسانه استان ایلام در موضوعات و چالش‌های اساسی استان قدردانی کرد.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای استان ایلام از اطلاع رسانی و هشدارها و تبیین کمک‌های مومنانه در ایام کرونا تا نقش فوق‌العاده‌ای که در کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام ایفا کرده و عطر شهدا و فضای شهادت را در استان ترویج کردند، همواره پای کار این مردم و نظام بوده اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری در کنگره سه هزار شهید از اسناد افتخار برای استان ایلام است که لبریز از پایمردی ها و رشادت‌های مردم و ذکر کمبودهای موجود و ارائه تقاضا و راهکار برای آنها بود که به خوبی توسط اصحاب رسانه استان از هر نگرش و جریانی بازتاب داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: می‌طلبد با تولید محتوای فاخر بیشتر و مطالبه گری عالمانه خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در سطح استان و کشوری عملیاتی شود.

امام جمعه ایلام همچنین به سختی کار خبرنگاران و بی‌مهری هایی که در حقشان می‌شود، اشاره و اضافه کرد: ورودهای به موقع و خوب رسانه‌های ایلام در انتخاب مسوولان و اعمال نظارت بر عملکرد آنها همواره راهگشا بوده و هشدارهای همیشگی آنها برای رعایت حریم مسوول بودن در جمهوری اسلامی کار خوبی است و باید حمایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با ذکر مثال‌هایی از موانع سرمایه گذاری در استان، خواستار پررنگ‌تر شدن نقش تبیینی خبرنگاران درراستای پیشرفت و توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع عرفی و اجتماعی سرمایه گذاری شد.

وی گفت: خبرنگاران استان در کنار تمام وظایفی که دارند، رساندن داد مظلومی که صدایی برای شنیده شدن ندارد را هیچگاه از دستور کار خود خارج نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق