2 پاراتیرانداز دامغانی به اردوی آمادگی تیم ملی اعزام شدند


2 پاراتیرانداز دامغانی به اردوی آمادگی تیم ملی اعزام شدند

سمنان- ایرنا- دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: 2 نفر از ورزشکاران رشته تیراندازی جانبازان و معلولان دامغان به عنوان نمایندگان استان، به اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی اعزام شدند.

محمد سعید معمارزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی و محمدرضا امینی در رشته تفنگ بادی به این اردو دعوت شدند.

وی ادامه داد: این دوره از اردوی آمادگی به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولان به مدت ۶ روز، از تاریخ پنج دی ماه آغاز شده است و تا دهم دی‌ماه جاری ادامه می یابد.

معمارزاده اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی کشور با دعوت از ۱۸ ورزشکار به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: جوانان با استعداد هیات جانبازان و معلولان استان سمنان در سال‌های اخیر، افتخارآفرینی های بسیاری را برای سمنان به ارمغان آوردند که امیدواریم این روند رو به رشد با حمایت‌های لازم، ادامه دار باشد.

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: این ۲ ورزشکار دامغانی با کسب رکورد مناسب در مسابقات کشوری، توانستند جواز حضور در این اردو را کسب کنند و هم‌اکنون نیز در اردوی آمادگی تیم ملی، خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، آماده می‌کنند.

به‌ گزارش ایرنا، سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعال هستند و در رشته تیراندازی، بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا