فیلم میهمانی مختلط نیوشا ضیغمی / متین ستوده هم دعوت بود !


فیلم میهمانی مختلط نیوشا ضیغمی / متین ستوده هم دعوت بود !

رکنا: نیوشا ضیغمی بازیگر معروف ایرانی که وضع مالی خوبی هم دارد و اهل فخر فروشی می باشد در اخرین پست اینستاگرامی اش جواهراتش را به رخ همه کشید.

نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است نیوشا ضیغمی با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شدنیوشا ضیغمی با اینکه فعالیت خاصی در اینستاگرام ندارد اما حالا نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد نیوشا ضیغمی چند سالی می شود که با یکی از طرفدارانش به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است نیوشا ضیغمی صاحب دختری به نام لنا نیز هستند.

نیوشا ضیغمی از هنرمندان قرتی سینما می باشد که البته از آن درآمد زایی هم دارد. وی در تبلیغات عجیب و غریب دعوت شده و پول خوبی هم می گیرد، از آن طرف هم خودش نیز کلینیک زیبایی مجهز و خفنی دارد که در منطقه بالای تهران قرار دارد.

فیلم میهمانی مختلط نیوشا ضیغمی / متین ستوده هم دعوت بود !

از این ها که بگذریم نیوشا ضیغمی در اینستاگرام فعالیت کمی دارد اما با این حال 3.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند. وی به تازگی تصویری از خود با ظاهری آراسته و آرایشی ملیح و زیبا و البته ساعت و انگشتر و دستبندی جذاب منتشر کرد. به گفته کاربران در این تصویر ظاهرا خانم بازیگر بیشتر سعی داشته تا اکسسوری های گران قیمتش را به بکشد!

فیلم میهمانی مختلط نیوشا ضیغمی / متین ستوده هم دعوت بود !

نیوشا ضیغمی تا به الان دو بار فقط بینیشو پیش بهترین دکتر های زیبایی عمل کرده. وی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده، اما به تازگی نیوشا خانم ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند.

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

نیوشا ضیغمی از هنرمندان کمی است که عمل های زیادی بر روی صورتش انجام داده و همین موضوع باعث شده تا هوادارانش و مخالفانش صفر تا صد فرق کنند. عده ای با دیدن تصویر خانم بازیگر آنچنان قربان صدقه میروند که گویی خدادادی این شکلی بوده برخی نیوشا ضیغمی را بازیگری فخرفروش میدانند که با پول و عمل به اینجا رسیده!

نیوشا ضیغمی قبل از عمل های زیبایی چهره ظریف و زیبایی هم داشت اما حالا نشان میدهد که در این اعمال افراط کرده و تبدیل به چهره ای پفکی شده است.

فیلم میهمانی مختلط نیوشا ضیغمی / متین ستوده هم دعوت بود !

حمایت نیوشا خانم از گرفتن تابعیت خارجی

نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند.

یکی از مسائل جنجالی هنرمندان و سلبریتی های ایرانی به غیر از مالیات تابعیت آنهاست. اکثر بازیگران ایرانی به دنبال تابعیت کشور خارجی برای خود و خانواده شان هستند و به انتقاد از عملکرد خود به شدت واکنش منفی نشان می دهند.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 4.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس