بسیج اساتید، آماده کمک به مسوولان برای رفع مشکلات جامعه است


بسیج اساتید، آماده کمک به مسوولان برای رفع مشکلات جامعه است

یزد - ایرنا - رییس کانون بسیج اساتید استان یزد گفت: بسیج اساتید ظرفیت این را دارد که برای رفع موانع و مشکلات جامعه به کمک مسوولان اجرایی بیاید.

به گزارش ایرنا محمدرضا دهقانی روز سه شنبه در همایش مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان در اردکان، کانون بسیج اساتید را نقطه پیوند علم با روحیه جهادی توصیف کرد که باید در شرایط کنونی بیش از پیش در دانشگاه‌ها نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: تا این لحظه نهادهای اجرایی هیچگاه بیش از این زمان از دانشگاه‌ها حل مسائل جامعه را درخواست نکرده بودند.

رییس کانون بسیج اساتید استان در ادامه از تشکیل ۱۵ کارگروه در کانون بسیج اساتید استان خبر داد و افزود: دشمن هم اکنون با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی به نبرد با کشورمان پرداخته است و بسیج اساتید با درایت و اقتدار علمی کامل بایستی به روشنگری و بصیرت افزایی در بین قشر جوان و دانشجویان اقدام نماید.

دهقانی همچنین با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیجی بودن در سیره و روش می‌باشد و همواره باید با اخلاق، برخورد مناسب و سعه صدر همه اساتید را به داشتن روحیه جهادی و بسیجی ترغیب کنیم.

در ابتدای این نشست همچنین دکتر علی صحرایی اردکانی رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه اردکان به ارائه گزاشی از فعالیت‌های این کانون در دانشگاه اردکان پرداخت و تشکیل سه حلقه صالحین و برگزاری جلسات مختلف معرفتی و برگزاری شوراهای هم اندیشی اساتید و شورای راهبردی بسیج اساتید را از جمله آنها برشمرد.

در این نشست هریک از مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان به ارائه پیشنهادات خود جهت هم افزایی و هم پوشانی برنامه ها و سیاست‌های راهبردی پرداختند.
در پایان احکام شورای کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اعطا شد.

مرکز شهرستان ۱۳۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس