اهمیت 9 دی کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست


اهمیت 9 دی کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست

تهران - ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اهمیت یوم الله نهم دی کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست و از جهاتی اهمیت آن کمتر از 22 بهمن هم نیست و همسان این ایام الله بزرگ است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا حجت الاسلام محمدحسین موسی پور روز سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه های نهم دی گفت: یوم الله نهم دی یکی از مهمترین رویدادها و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. سفارش رهبر معظم انقلاب برای پاسداشت و روایتگری صحیح از این روز به این دلیل است که توطئه پیچیده و عملیات دقیق و برنامه ریزی دشمن را که برای موجودیت و هویت ایران صورت گرفته بود، خنثی کرد.

وی افزود: مردم با خیزش الهی این توطئه عظیم را خنثی کردند. انقلاب اسلامی در ذات خود استکبارستیز است. فتنه ۸۸ متمایز از توطئه های دیگر بود. چون مبتنی بر مدل تجربه شده ای در سرنگونی حکومت های مخالف غرب بود.
موسی پور با اشاره به عملیات پیچیده و طراحی دقیق دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و تبلیغی گفت: نهم دی شناسه بصیرت، غیرت و هویت دینی ماست و نمایانگر پیوند عمیق بین امت و امام است و هر سال باید با شکوه بیشتر برگزار شود.
وی با اشاره به برخی آسیب ها گفت: تحریف ارزش ها و واقعیت ها یکی از این آسیب هاست که برای مقابله با آن باید جهاد تبیین و روشنگری را سرلوحه خود قرار دهیم که با روایتگری صحیح میتوان از خطر تحریف جلوگیری کرد.
ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه