کشاورز: پخش نشدن دیدارهای مهم لیگ برتر فوتسال جای تاسف دارد


کشاورز: پخش نشدن دیدارهای مهم لیگ برتر فوتسال جای تاسف دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: نمی‌دانم چه افرادی در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال متولی تعامل با صدا و سیما هستند اما در این خصوص بسیار ضعیف عمل شده و این اتفاق جای تاسف دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در اولین دیدار خود بعد از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر موفق شد دربی اصفهان را به نفع خود به پایان برساند و سپاهان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

گیتی‌پسند در این فصل کار خود را با «محمد کشاورز» که در زمان بازیگری افتخارات زیادی با این تیم بدست آورده، شروع کرد. این تیم پس از عدم موفقیت در لیگ سال گذشته، در این فصل توانسته عملکرد بسیار خوبی را در نیم فصل اول بدست آورد.

قرمزپوشان اصفهانی در نیم فصل موفق شدند ۷۱ گل را به ثمر برسانند که این تعداد گل در ادوار مختلف لیگ برتر کم سابقه به شمار می‌آید. شاگردان کشاورز با ۳۴ امتیاز قهرمان نیم فصل شدند و به نظر می‌رسد برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ مصمم هستند.

«کشاورز» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر نیم فصل اول را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و موفق شدیم با تلاش بازیکنان و حمایت‌های باشگاه به قهرمانی نیم‌فصل دست پیدا کنیم هر چند این قهرمانی اهمیت ندارد و من بیشتر به خاطر تلاش و عملکرد خوب بازیکنانم خوشحال هستم اما متاسفانه در تعطیلات نیم‌ فصل شرایط خوبی نداشتیم.

وی تصریح کرد: پنج بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دادیم و پنج بازیکن دیگر هم در اختیار تیم امید گیتی‌پسند بود تا در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور حضور پیدا کنند. عملا بخش زیادی از بازیکنان را پس از پایان نیم فصل نخست از دست دادیم و برنامه آماده‌سازی بین نیم فصل‌هایمان تغییر کرد.

کشاورز: پخش نشدن دیدارهای مهم لیگ برتر فوتسال جای تاسف دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: با تعداد کمی از بازیکنان که در اختیار داشتیم، رو به تمرینات آمادگی جسمانی آوردیم. دوست داشتیم در نیم فصل بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی داشته باشیم اما به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

کشاورز در مورد دربی شهر اصفهان و پیروزی تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: تیم سپاهان تیم سخت‌کوشی بود و در کل بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم. ما به دلیل سه هفته دوری بازیکنان از بازی‌های لیگ، در نیمه نخست علی‌رغم اینکه با پیروزی به رختکن رفتیم، هماهنگی خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که داشتیم شرایط بهتر شد و بازی را در اختیار گرفتیم و در نهایت ضمن احترام فوق‌العاده‌ای که به تیم سپاهان دارم، مستحق پیروزی در این دیدار بودیم و نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کردیم.

وی افزود: دربی‌ها همیشه بازی‌های سختی هستند و فشار روانی در این دیدارها همیشه بالاست اما خدا را شکر هر دو تیم خوب بازی کردند و این دیدار به خوبی برگزار شد. جا دارد از تلاش بازیکنان و همکارانم در کادرفنی تشکر کنم چرا که برای موفقیت تیم زحمت بسیار زیادی می‌کشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد تقابل خود با علی افضل مدیر فنی تیم فوتسال سپاهان گفت: افضل را رقیب خود نمی‌دانم بلکه او را استاد خود می‌دانم. زمانی که در گیتی‌پسند بازی می‌کردم، چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و حالا نیز برای او آرزوی موفقیت دارم.

کشاورز در پایان از پخش نشدن بازی‌های مهم لیگ برتر گلایه کرد و گفت: نمی‌دانم چه کسانی در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال متولی تعامل با صدا و سیما هستند اما در این خصوص بسیار ضعیف عمل شده و این اتفاق جای تاسف دارد.

کشاورز: پخش نشدن دیدارهای مهم لیگ برتر فوتسال جای تاسف دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی