پیوستن 11 رسانه به جمع مراکز خبری ایلام


پیوستن 11 رسانه به جمع مراکز خبری ایلام

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: 11 رسانه از ابتدای امسال تاکنون به جمع مراکز خبری استان پیوسته‌اند.

«یونس قیطانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این رسانه‌ها با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت در استان را دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد چهار مورد فصلنامه، دو مورد ۲ فصلنامه، یک مورد ماهنامه، یک مورد هفته نامه و ۵ مورد نیز پایگاه خبری هستند که فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام افزود: هم اکنون بیش از ۲۵۱ رسانه محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی متشکل از نشریات چاپی، نشریات الکترونیک(غیر برخط)، پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی، خبرگزاری‌ها و نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خبرنگار در استان ایلام فعال هستند، خاطر نشان کرد: تعداد ۴۶ نشریه چاپی، ۳۲ نشریه الکترونیکی غیربرخط، ۵۹ پایگاه خبری و اطلاع رسانی، ۲۸ نمایندگی خبرگزاری‌های سراسری در استان و نیز ۸۶ نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان ایلام فعال هستند

قیطانی تاکید کرد: طی سال‌های اخیر نوع درخواست متقاضیان و مجوزهای صادر شده نشان دهنده این است که گرایش به سمت نشریات الکترونیک و فضاهای نوپدید رسانه‌ای همچون فضای مجازی و فضای اینترنت به مراتب بیشتر از قبل شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!