ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن


ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن

یکی از دغدغه های امروز ما، کوچک بودن منازل و کمبود فضای کافی برای قرار دادن وسایل مورد نیازمان است و در میان تمام فضاهای منزل، سرویس بهداشتی کوچک یکی از بزرگ ترین معظلات ماست؛ چرا که گاهی سرویس بهداشتی منزل ما آنقدر کوچک است که حتی درب سرویس را به سختی باز و بسته […] نوشته ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن...

یکی از دغدغه های امروز ما، کوچک بودن منازل و کمبود فضای کافی برای قرار دادن وسایل مورد نیازمان است و در میان تمام فضاهای منزل، سرویس بهداشتی کوچک یکی از بزرگ ترین معظلات ماست؛ چرا که گاهی سرویس بهداشتی منزل ما آنقدر کوچک است که حتی درب سرویس را به سختی باز و بسته می کنیم.

بنابراین باید به فکر چاره ای باشیم تا کمبود فضا در سرویس بهداشتی را با استفاده از ترفند های مختلف جبران کنیم و در عین حال دیزاین زیبایی نیز در آن داشته باشیم.

اگر به دنبال تغییر دکور در سرویس بهداشتی خود هستید، از ترفندهای این مقاله غافل نشوید. البته که مسلما اگر در حال ساخت یا بازسازی خانه باشید دست بازتری برای باز تر کردن فضای سرویس دارید، اما در این مقاله ترفند هایی نیز وجود دارد که کمک می کند تا با تغییرات سطحی و جزئی بهبود قابل توجهی را در وضعیت و نمای سرویس بهداشتی ایجاد کنید.

توالت دیواری در سرویس بهداشتی

توالت فرنگی ها به دلیل اینکه به دیوار می چسبند، توالت دیواری نیز نام دارند. توالت فرنگی فضای بسیار کمتری را نسبت به توالت های ایرانی اشغال می کند. بنابراین اگر اصراری بر وجود توالت ایرانی ندارید، از کارگذاشتن آن صرف نظر کنید و به سرویس فرنگی اکتفا نمایید تا فضای سرویس بهداشتی باز تر شود.

رنگ سرویس بهداشتی

همه ی ما می دانیم که رنگ های روشن و طرح های ساده، باعث بزرگ تر دیده شدن محیط می شوند. پس سعی کنید تا حد امکان برای سرویس بهداشتی خود از کاشی های ساده ای که روشن هستند استفاده کنید تا به علت تیرگی کاشی ها، فضای شما کوچک تر از حالت عادی دیده نشود.

اگر هزینه ی تعویض کاشی ها برای شما زیاد است می توانید از برچسب های ضد آب سرویس بهداشتی استفاده کنید تا با صرف هزینه ی کم، زیباترین نما را بر روی دیوار های سرویس خود داشته باشید.

روشویی کنج سرویس بهداشتی

اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، از قسمت های پرت فضا غافل نشوید. استفاده از روشویی کنج در گوشه های سرویس بهداشتی یکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضاست. روشویی کنج سرویس بهداشتی به گوشه ی دیوار می چسبد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

شما می توانید از مدل بدون پایه یا کابینتی روشویی کنج استفاده کنید. قسمت پایین روشویی بدون پایه خالی است و ظاهرا این طرح روشویی فضای کمتری را اشغال می کند. اما در واقع فضای زیر روشویی جایی نیست که بتوانید از آن استفاده ی چندان سودمندی ببرید. بنابراین بهتر است از روشویی کنج کابینت دار استفاده کنید که بتوانید لوازم بهداشتی و وسایل دیگر را نیز در این قسمت از سرویس بهداشتی جای دهید، همچنین روشویی کابینت دار مثلثی بسیار زیباست و امکان ست شدن با دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را دارد.

ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن

آینه سرویس بهداشتی

آینه ها از ضروریات سرویس بهداشتی هستند و جزو لوازم دکوراتیوی محسوب می شوند که به دلیل عمق دهی به فضا، باعث بزرگ تر و زیبا تر دیده شدن سرویس بهداشتی می شوند.

طبقه ی بالای آینه

آینه ی سرویس بهداشتی تقریبا سی سانتی متر با سقف فاصله دارد. شما می توانید با کمک شلف دیواری یک طبقه در بالای آینه ایجاد نمایید تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود مثل ژیلت، خمیر ریش، حوله و صابون اضافه، خمیر دندان و … را قرار دهید. البته می توانید در صورتی که در کنار آینه فضای کافی در اختیار دارید این طبقه ی کوچک را در کنار آینه نصب کنید.

ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن

ست بهداشتی سرویس

ست های زیادی در بازار موجود هستند تا شما بر اساس سلیقه ی خود اقدام به خرید نمایید. اما دقت کنید که اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، نباید از ست های بسیار بزرگی که فضای زیادی را اشغال می کنند استفاده کنید.

درب ریلی سرویس بهداشتی

در برخی منازل، فضای سرویس بهداشتی بسیار کوچک از حد معمول است. در این سرویس ها، نوع قرار گرفتن اجزا به نحوی است که درب سرویس بهداشتی به سادگی باز نمی شود.

یکی از ساده ترین و موثر ترین راه ها برای حل این مشکل، استفاده از درب های ریلی است که برای باز و بسته شدن نیازی به چرخیدن حول محور لولا ها ندارند.

به کمک مکانیزم درب ریلی، درب در راستای دیوار و با اشغال کمترین فضا حرکت می کند و به طور کامل باز و بسته می شود. درب های ریلی علاوه بر کاربری فوق العاده، فضا را زیبا و شیک می کنند.

درب های کشویی در دو مدل ساده و پنهان شو موجود هستند و شما می توانید بسته به بودجه و سلیقه ی خود از این درب ها استفاده کنید.

ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک مدرن

خبر خوبی که درباره ی درب های ریلی وجود دارد اینست که برای ریلی کردن درب ها نیازی به خرید درب جدید ندارید و می توانید تجهیزات درب ریلی را بر روی درب های قدیمی خود نصب کنید.

یکی از مزایای درب ریلی امکان مجهز شدن به درزگیر مویی درب است. درزگیر مویی لای درب نصب می شود و از پخش بوی بد سرویس بهداشتی به بیرون، و عبور حشرات موذی مثل سوسک جلوگیری می کند.

شما می توانید برای زیبایی و مدرن شدن بیشتر منزل خود از دستگیره درب ریلی استفاده کنید تا دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد در داخل و خارج از سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

سرویس بهداشتی یکی از فضاهای خصوصی خانه محسوب می شود.

معمولا برای ایجاد اطمینان خاطر، درب این فضا مجهز به قفل درب ریلی است. بنابراین برای درب های ریلی نیز لازم است تا از قفل های مخصوصی استفاده کنید که از نوع شاخ دار هستند و کمک می کنند تا بتوانید درب سرویس را به سادگی قفل کنید.

خرید درب کشویی سرویس بهداشتی

در این مقاله به این نکته اشاره کردیم که ریلی کردن درب سرویس بهداشتی، یکی از بهترین راه ها، برای استفاده ی بهینه از فضای محدود سرویس بهداشتی کوچک است. اگر شما هم به دانستن اطلاعات درباره ی چگونگی عملکرد و مزایای درب ریلی علاقه مند شده اید می توانید به سایت تجهیز ریل مراجعه نمایید.

تجهیز ریل یک فروشگاه تخصصی در زمینه ی عرضه ی یراق آلات درب ریلی ایرانی و خارجی است که با برند های مطرح دنیا همکاری می کند و اطلاعات زیادی را به شما عزیزان ارائه می کند.

شما می توانید برای خرید تجهیزات ریلی کردن درب از طریق سایت تجهیز ریل، تماس با شماره ی 02177343556 و مراجعه ی حضوری به فروشگاه تجهیز ریل اقدام نمایید. همچنینی لازم است بدانید که در صورت تمایل می توانید از کارشناسان تجهیز ریل مشاوره ی رایگانی درباره ی نوع درب ریلی مورد نیازتان دریافت کنید.

لازم به ذکر است که موارد استفاده از درب های کشویی تنها به سرویس بهداشتی محدود نمی شود و شما می توانید تمام درب های داخل و خارج منزل خود، اعم از درب ورودی، کابینت، کمد، پارکینگ و … را ریلی کنید و از مزایای بی شمار آن لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید