معاون زنان رییس جمهوری در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافت


معاون زنان رییس جمهوری در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافت

تهران- ایرنا- «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری در دولت سیزدهم با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، در جریان برنامه و روند آماده‌سازی این تیم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری در دولت سیزدهم با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران در جریان آخرین مراحل آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

حضور خزعلی در اردوی تیم ملی با استقبال «شهاب‌الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال ایران همراه شد.

شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: به نوبه خودم صعود تیم ملی فوتبال زنان ایران را به جام ملت‌های آسیا تبریک می‌گویم. این اتفاق تاریخ‌ساز و افتخار آفرین بود و امروز هر ایرانی به تیم ملی فوتبال زنان بابت این تاریخ‌سازی افتخار می‌کند.

همچنین مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان ایران، روز سه شنبه در آخرین اردوی تیم ملی گفت: اگر حمایت باشد دختران ما تاریخ سازی می‌کنند و فدراسیون فوتبال الگوی مناسبی برای همه فدراسیون هست و از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پس از ۲۲ سال فعالیت در فوتبال دیدم که در همه زمینه‌ها و پاداش و اعزام و مسابقات عزیزی خادم دلسوزانه در کنار تیم بودند و وزارت ورزش در نهایت این تاریخ سازی را برای صعود به جام ملت ها رقم زد و می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و امرژی مثبت خود را بفرستید.

فاطمه مقصودی نماینده مجلس و زهرا شیخی نماینده اصفهان از دیگر مقاماتی بودند که در اردوی تیم ملی فوتبال زنان حضور داشتند. در این مراسم پیراهن تیم ملی فوتبال زنان ایران به انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری تقدیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط