امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان و مرزبانان تامین شده است


امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان و مرزبانان تامین شده است

سنندج- ایرنا- جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: مرزنشینان و مرزبانان برادرانه در کنار هم امنیت مناطق مرزی را تامین کرده اند و می طلبد مسوولان در بحث آبادانی و توسعه این مناطق تلاش کنند.

به گزارش ایرنا سردار محمد شرفی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از پست های امداد و نجات مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: در گذشته مناطق مرزی استان جولانگاه گروهای ضد انقلاب بود ولی مردم منطقه در کنار نیروهای مسلح با گروه‌های ضد انقلاب مبارزه کرده و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء توان رزمی و دفاعی مرزبانان، پشتیبانی از ماموریت های مرزبانی را از اولویت های مهم انتظامی کشور دانست.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: بحمدلله آنچه که مسلم است مرزبانان با روحیه سلحشوری و آمادگی مطلوب از پس ماموریت های سخت برآمده و در هر شرایطی، آمادگی دفاع از حدود و ثغور کشور را دارند.

سردار شرفی توجه ویژه به ماموریت های مرزبانی را از اولویت های انتظامی کشور عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های انتظامی و مرزبانی، بحث سلامت جسمانی کارکنان است که در این راستا مسوولان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی و امدادی مطلوب به کار خواهند گرفت.

امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان و مرزبانان تامین شده است

وی افزود: حفظ سلامتی همرزمانمان از وظایف انتظامی کشور و متولیان امر در حوزه سلامت است و ساخت پست امدادی در نقطه صفر مرزی اقدامی در راستای حفظ سلامت مرزنشینان مناطق مرزی و مرزبانان عزیز است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی یادآور شد: با افتتاح این ساختمان که به منزله مرکز بهداشت مردم این منطقه است، مردم روستاهای مرزی می توانند از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند شوند.

پست های امداد و نجات مناطق مرزی "دره ناخی" مریوان و "بسطام" سقز در طول ۷۰ روز ساخته شدند که امروز با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور و معاون هماهنگ کننده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسوولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

امنیت مرزها با همکاری مرزنشینان و مرزبانان تامین شده است

آیین افتتاح و بهره برداری از این دو پست امداد و نجات مرزبانی استان با حضور سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی، سردار اسداللهی معاون هماهنگ کننده مرزبانی و سردار حسینی معاون بهداری کل انتظامی کشور، سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان و سرهنگ سپهری مرزبانی کردستان و جمعی از مرزنشینان در منطقه مرزی"دره نخی" مریوان و "بسطام" سقز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»