خوشحالم تبعیضی بین ورزش بانوان و آقایان نیست


خوشحالم تبعیضی بین ورزش بانوان و آقایان نیست

معاون امور زنان ریاست جمهوری درباره حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره دلیل حضور خود در محل اردوی تیم ملی بانوان گفت: برای تشکر از دختران‌مان و دیدن آنها به محل تمرین رفتم. از مراسمی هم که تشکیل دادند استفاده کردیم. از اینکه امکانات بین بانوان و آقایان مساوی تقسیم می‌شود و تبعیضی وجود ندارد خوشحال هستم. همچنین از اینکه دختران ما برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کردند بسیار خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او افزود: امیدوارم شاهد پیشرفت دختران کشورمان باشیم و آنها در جهت به روزرسانی در مسائل قهرمانی، توانمندی خودشان را نشان دهند و الگوی جدیدی را معرفی کنند که می توان حجاب و عفاف را حفظ کرد.

خزعلی گفت: الهام فرهمند که با داشتن فرزند به دنبال افتخارآفرینی است و امیدوارم این الگوها را به جهان ارائه دهید. خیلی از خانم‌های کشورهای اسلامی به دنبال این راه هستند که راه سومی وجود دارد و از خانم کودایی تشکر می‌کنم که مقابل همه بداخلاقی ها ایستادگی‌ کرد و امیدوارم الگوی برتر حجاب و عفاف را ارائه کنیم.

خزعلی درباره اینکه آیا این نسل تیم ملی بانوان می‌تواند تاریخ‌ساز شده و به جام جهانی بانوان صعود کند، گفت: قطعا می‌توانند هم صعود کنند و هم نشان بدهند با حفظ و رعایت ارزش‌ها و معیارها در صحنه‌های مختلف اجتماعی مثل ورزش حاضر شوند.

او درباره آخرین وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها‌، گفت: جلسات مربوط به این موضوع برگزار می‌شود و امیدوار هستیم زودتر نتیجه اعلام شود.

معاون رئیس جمهور در باره اینکه آیا بانوان می‌توانند برای دیدارهای آتی تیم ملی در بهمن به ورزشگاه بیایند، گفت: این موضوع جزو تصمیم‌گیری‌های کلان دولت است و جلساتش هم برگزار می‌شود. امیدواریم انجام شود.

خزعلی درباره اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: اجازه بدهید هر تصمیمی گرفته شود اعلام خواهد شد.

او درباره امکانات و نیازهای تیم ملی بانوان،گفت: تا جایی که من در جریان هستم امکانات خوبی در اختیار این تیم قرار گرفته و برای اولین بار بچه‌ها را با هواپیمای اختصاصی به مسابقات بردند که هم از خستگی آنها جلوگیری کرده و هم حفاظت مناسب و منحصربه فردی برای این تیم ایجاد کرد. کمتر پیش می‌آید که در کشورهای اطراف و منطقه چنین چیزی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

غیبت وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم نمادین تیم ملی بانوان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی