امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد/ائمه جمعه؛ فرماندهان فرهنگی شهرستان‌اند


امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد/ائمه جمعه؛ فرماندهان فرهنگی شهرستان‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ائمه جمعه شهرستان باید زبان گویای مردم است و با پیگیری مطالبات مردم در برخورد با مسئولین، مسائل را رفع و رجوع کند.

حجت الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» اظهار کرد: ایران اسلامی پس از انقلاب فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته که جریان فتنه در سال ۸۸ که مورد حمایت کشورهای غربی بود با بصیرت و روشنگری مردم شکست خورد و به دنبال تبیین مقام معظم رهبری و حماسه 9 دی‌ماه ثابت شد مردم به انقلاب و نظام وفادار هستند و با فتنه‌گران همراهی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: مردم از آرمان‌های انقلاب و نظام پشتیبانی می‌کنند و همین امر موجب استحکام نظام و انقلاب می‌شود

وی ادامه داد: نماز جمعه جزو جدایی ناپذیر حکومت اسلامی است و باید بدانیم نماز جمعه قرارگاه فرهنگی مومنان و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است که تمامی فعالیت فرهنگی و دینی را منسجم و هدایت می‌کند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار بر ضرورت وجود یک فرمانده فرهنگی توانمند و عالم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در هر شهرستانی تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه شهرستان زبان گویای مردم است و با رساندن درخواست‌های مردم به مسئولین و پیگیری مشکلات آنها، بسیاری از مسائل را رفع و رجوع نماید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «محسن دانیاری» به عنوان امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس