دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای انقلاب است گفت: همه دستگاه‌ها باید از این فرصت برای مقابله با توطئه دشمن در سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: مراسم انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای نظام و زمینه‌سازی حضور و مشارکت مردم به عنوان مهمترین مؤلفه اقتدار نظام برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم انقلابی به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر باید با توجه به نیازهای روز جامعه، از جامعیت و جذابیت کافی برخوردار باشد که برای تحقق این مهم لازم است از تمامی ظرفیت‌ها و نظرات کارشناسان استفاده شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسخگویی به شبهات معاندان است و کمیته‌های تخصصی که فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند، باید این امر را در اولویت خود قرار دهند.

محمودی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت دهه فجر، کمیته‌های روابط عمومی، اصناف و بازاریان، انجمن‌ها، هیاتهای مذهبی و تشکلهای دینی، ایثارگران، بسیج، روستایی و عشایری،دستگاه‌های اجرایی، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزی، فضای مجازی،فضاسازی و تبلیغات شهری، قرآن، کارگری و کار آفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، نیروهای مسلح، ورزش و جوانان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، قضایی، حوزه و روحانیت، فرهنگی، هنری، ادیان الهی، دانشجویی و دانشگاهیان و تقریب مذاهب فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه بصیرت، سالگرد حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: تقارن ایام دهه بصیرت، ۹ دی، سالروز شهادت شهید سلیمانی، اربعین آیت الله مجتهد شبستری و نخستن سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد فتنه سال ۸۸ و آگاهی بخشی به جامعه برای مقابله با فتنه‌های پیش رو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل