بیش از 15 هزار فقره پرونده تعزیراتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد


بیش از 15 هزار فقره پرونده تعزیراتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش روزافزون شعبه‌های این نهاد برای بررسی پرونده‌های تعزیراتی در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان گفت: طی امسال 15 هزار و 192 فقره پرونده در استان رسیدگی شده است.

حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان محکومیت متخلفان این تعداد پرونده در آذربایجان غربی بیش از چهار هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۹ درصد پرونده های تعزیراتی در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته و کمتر از یک درصد باقی مانده نیز در حال بررسی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین میزان پرونده ورودی و رسیدگی شده در استان با بیش از ۱۰ هزار پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات و بیشترین میزان محکومیت نیز با بیش از ۲ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز است.

نجف زاده گفت: گرانفروشی، تقلب، درج نکردن قیمت و عرضه خارج از شبکه، مهمترین تخلف های بررسی شده در شعبات مختلف تعزیرات آذربایجان غربی به شمار می روند.

وی افزود: در بخش قاچاق نیز از جمله بیشترین اقلام کشف شده می توان به سیگار، البسه، احشام، سوخت، لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی اشاره کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا وارز و بهداشت و دارو و درمان، موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و در بخش کالا و خدمات از طریق تلفن۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ودربخش بهداشت و دارو و درمان از طریق تلفن ۱۹۷ و در بخش قاچاق کالا و ارزاز طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند