مجیدی: گفته بودم مدیران، استقلال را 10 سال عقب انداختند / لیگ قهرمانان باید به استقلال و پرسپولیس افتخار کند


مجیدی: گفته بودم مدیران، استقلال را 10 سال عقب انداختند / لیگ قهرمانان باید به استقلال و پرسپولیس افتخار کند

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد خوزستان شرکت کرد.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ فرهاد مجیدی در خصوص جدال فردا برابر فولاد در هفته دوازدهم اظهار کرد:‌ ما با تیم بسیار خوبی بازی داریم. تیم فولاد در بخش دفاعی خیلی با نظم است. از وقتی نکونام آمده است، شرایط فولاد بهتر شده است. برای پیروزی در این بازی ما باید خیلی بازی را مدیریت کنیم.

‎او درباره شکستن رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در بازی‌های اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: من بیش‌تر دنبال این بودم که تیم استقلال شخصیت خود را به دست بیاورد. ما با این نباختن‌ها می‌توانیم روند بهتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.

‎مجیدی درباره شرایط مصدومیت یامگا، وریا غفوری و ارسلان مطهری گفت: امیدوارم از بازی‌ آینده بتوانیم وریا غفوری را داشته باشیم. یامگا سر تمرین خواهد آمد و ارسلان مطهری هم یک مصدومیت جزیی داشت و امروز باید سر تمرین بیاید تا بتوانیم شرایط او را مشخص کنیم.

‎وی در مورد انتشار اخباری درباره حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: چه خبری بدتر از این می‌تواند باشد. لیگ قهرمانان آسیا باید افتخار کند که این دو تیم در این رقابت‌ها باشد. من مصاحبه‌ای کردم و گفتم مدیران استقلال ۱۰ سال تیم را عقب انداختند. کسانی که مسبب این امر هستند، باید محاکمه شوند. این افراد نه تنها محاکمه نمی‌شوند، بلکه به آن‌ها سمت جدید داده می‌شود. این اتفاق اصلا قابل هضم نیست. امیدوارم یک معجزه‌ای رخ دهد و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. وقتی مدیرانی به باشگاه می‌آیند و نشان می‌دهند که لایق نیستند، این نتیجه‌اش می‌شود. برخی‌ها گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه‌ است اما شما نتایج کار را دیدید. کار به جایی رسیده است استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف می‌کنند.

‎سرمربی استقلال درباره تقابل تیمش مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: همه تیم‌ها در جام حذفی قابل احترام هستند. تیمی که دنبال قهرمانی است، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کند. امیدوارم بتوانم پس از ۲ فصل ناکامی بتوانم مقام قهرمانی را برای هواداران به دست بیاورم.

‎مجیدی درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: شما درباره دفاع صحبت کردید. مدافعان استقلال از بهترین مدافعان ایران هستند و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. وقتی ما از دفاع یک تیم صحبت می‌کنیم، درباره کل بازیکنان و روند دفاعی تیم صحبت می‌کنیم. هواداران استقلال بازی هجومی می‌خواهند و ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم فوتبال مد نظر آن‌ها را ارائه دهیم. من از بازیکنانم راضی هستم اما باید بیش‌تر تلاش کنیم تا فوتبالی که لایق هواداران است را نمایش دهیم.

‎او درباره تغییراتی که در ترکیب بازی‌های استقلال لحاظ می‌شود، گفت: این که یک تیم بتواند هر بازی با یک ترکیب بازی کند، یک حسن است. من به کسانی که انتقاد می‌کنند احترام می‌گذارم اما به نظر من تغییر ترکیب یک نقطه قوت به حساب می‌آید. درباره جابه‌جایی بازیکنان باید بگویم ما فقط در بازی مقابل صنعت نفت آبادان بود که سیستم تیم را عوض کردیم. ما تقریبا با یک سیستم مشخص بازی کردیم و کم‌تر پیش آمده است که سیستم خود را تغییر دهیم

سرمربی استقلال درخصوص مصدومان تیمش گفت: متأسفانه وریا غفوری به بازی فولاد نمی‌رسد ولی در بازی بعد حضور دارد. یامگا سرماخوردگی شدید نداشت و امروز در تمرینات شرکت می‌کند و وضعیت ارسلان مطهری را امروز در تمرینات ارزیابی می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا