توسعه متوازن؛ نتیجه‌ی راهبری نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت پالایش گاز ایلام


توسعه متوازن؛ نتیجه‌ی راهبری نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت پالایش گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: استقرار و راهبری نظام مدیریت دارایی فیزیکی منجر به بهبود عملکرد مالی، تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه، مدیریت ریسک، بهبود تولید و خدمات، بهبود و افزایش بهره وری و اثربخشی و در نهایت توسعه متوازن سازمان خواهد شد.

«روح‌اله نوریان» در نخستین جلسه اجرای پروژه پایلوت استقرار سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی اظهار کرد: در سازمان‌های دارایی‌محور، جریان اصلی کسب و کار بر اساس ارزش‌آفرینی از دارایی‌هاست و شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان یک سازمان دارایی محور، از طریق استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی، هزینه‌ها، ریسک‌ها و عملکرد مرتبط با دارایی‌ها را بصورت متوازن، در چرخه عمر آن‌ها، بصورت بهینه و پایدار به‌منظور تحقق اهداف سازمان مدیریت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: استقرار و راهبری نظام مدیریت دارایی فیزیکی در این پالایشگاه منجر به بهبود عملکرد مالی، تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه، مدیریت ریسک، بهبود تولید و خدمات، بهبود و افزایش بهره وری و اثربخشی و در نهایت توسعه متوازن سازمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه مذکور از آذر ماه سال جاری آغاز شده و طبق برنامه پیش بینی شده در مدت ۲۴ ماه در انتهای سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

همچنین «محمدکاظم پورچرمی»- مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌هایی فیزیکی وزارت نفت گفت: نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی دربرگیرنده سیاست‌های کلی و الزام‌ها در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت و پیاده‌ سازی در شرکت‌های اصلی این وزارت خانه است و شرکت پالایش گاز ایلام جزو شرکت‌های پیشرو در اجرای زیرساخت‌های این نظام‌نامه بوده و اکنون شاهد آغاز به‌کار عملیات اجرایی پروژه‌ استقرار آن نظام در این شرکت هستیم.

«مهدی علیپور»- رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران با قدردانی از مجموعه شرکت پالایش گاز ایلام بر اهمیت استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی صنعت نفت و گاز کشور و همچنین اجرای مؤثر ماموریت‌های این سازمان به دارایی‌های فیزیکی، پروژه مذکور نقش بسزایی در یکپارچه‌سازی فعالیت‌های مدیریت دارایی‌های فیزیکی و ایجاد توازن منطقی در سه جنبه ریسک، هزینه و عملکرد و ارزش‌آفرینی حداکثری از مجموعه دارایی‌ها، ایفا می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس