رغبتی: AFC‌ بابت مالکیت خصوصی سرخابی ها قانع شد!


علی رغبتی می‌گوید 300 صفحه مدارک و مستندات برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش، توضیحاتی را در خصوص روند تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی رغبتی در مورد موضوع مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خبری تلویزیون گفت:مالکیت به هرشکلی متعلق به دولت است. خوشبختانه با نامه‌ای که دیروز سازمان خصوصی سازی در اختیار وزارت ورزش گذاشت، وزیر هم این موضوع را تایید و تاکید کرد که در بهمن یا فوریه ۲۰۲۲ فرایند واگذاری سهام دو باشگاه از طریق فرابورس آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش تصریح کرد: طبیعتا در یک برنامه زمانبندی به تدریج تا جاییکه لازم است این سهام واگذار می‌شود. این بزرگترین موضوعی بود که باید AFC را قانع می‌کردیم که باشگاه‌ها در حال پیدا کردن مالکیت خصوصی هستند. این مالکیت از دولت منتقل می‌شود و سهامداران متفاوت هستند.

رغبتی در مورد اینکه آیا مشکلات با این رویه کاملا حل می‌شوند، گفت: به هرحال برای هر سه باشگاه ایرانی مواردی را اعلام کرده بودند. بعضی از مباحث که به وزارتخانه مربوط بود و مشخصا همین موضوع را انجام دادیم. سایر موارد را تا جایی که من در جریانم و با مدیران دو باشگاه هم در ارتباط بودم، انجام دادند. نزدیک به ۳۰۰ صفحه مدارک و مستندات در خواست شده را بارگذاری کردند. امیدواریم این مساله حل شود، ولی باید منتظر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس