توزیع 2700 بسته گوشت بین نیازمندان استان تهران


توزیع 2700 بسته گوشت بین نیازمندان استان تهران

براتی گفت: به مناسبت ماه جمادی الاول،ایام فاطمیه و در راستای طرح رواق همدلی2700 بسته گوشت با مشارکت کانون حضرت خدیجه(س) وبرنامه ی تلویزیونی سمت خدا بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

حسین براتی سرپرست ستاد فهمای تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزار شبستان از اهدای ۲۷۰۰ بسته گوشت به مناسبت ماه جمادی الاول، ایام فاطمیه و در راستای طرح رواق همدلی با مشارکت موسسه فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا در روز دوشنبه ۶ دی ماه سال جاری بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه انفاق و صدقه دو واژه ای است که به وفور در فرهنگ قرآنی یافت می شود، افزود: ما دستگاه های فرهنگی از هر ابزار فرهنگی برای نهادینه کردن این فرهنگ باید استفاده کنیم تا آیندگان نیز بر ترویج این سیره همت گمارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم با همکاری برنامه سمت خدا کار بزرگی را در کشور انجام می دهد، اظهارداشت: قربانی کردن و توزیع گوشت بین نیازمندان از کارهای خوب و مستمری است که امیدواریم با کمک خیرین این کار ادامه داشته باشد.

براتی گفت: این بسته ها با کمک کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بین خانواده های نیازمند شهرستان های ری،ورامین،پاکدشت،قدس،ملارد،پرند،شهریار،اسلامشهر ورباط کریم توزیع می شود.

سرپرست ستاد فهمای تهران گفت:این نهمین مرحله از اهدای گوشت با مشارکت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران می باشد که اولین دوره ی آن در خردادماه ۱۳۹۹ بین بیش از ۴۰۰۰ هزار خانواده نیازمند در سطح استان تهران توزیع گردید.
وی خاطرنشان کرد:از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اقدام به انجام فعالیت های جهادی اعم از توزیع غذای گرم،توزیع سبد اقلام غذایی،بهداشتی،آموزشی،ضدعفونی معابر و منازل و... با همکاری ستاد مدافعان سلامت استان تهران نمود.

براتی بیان کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بر حسب وظیفه ی اجتماعی خود تا پایان شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و جهادگران عرصه سلامت به خدمت رسانی در تمامی زمینه ها خواهد پرداخت.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا