کشف 36 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان 


کشف 36 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان 

فرمانده انتظامی استان، از کشف 36 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در یک عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان فامنین ، خبر داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان - شهرستان فامنین را دارد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی انتظامی شهرستان فامنین، خودرو سواری قاچاقچیان را در شهرستان فامنین شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو و در بازرسی از منزل آن ها، ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر هروئین کشف، یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

امیری در پایان بیان کرد: استمرار عملیاتی پلیس با همکاری سایر شهرستان های تابعه به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده می باشد که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی در سطح استان است‌.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !