دسترسی آسان به انواع کیف پول بیت کوین در اکس نوین


دسترسی آسان به انواع کیف پول بیت کوین در اکس نوین

تحریم و بلوکه‌شدن پول‌ها از مشکلات اصلی در صرافی‌های خارجی هستند؛ ولی اکس نوین همه این مشکلات را حل خواهد کرد.

با شکل‌گیری انواع ارزهای دیجیتال، وجود بستری مطمئن که بتوان ازطریق آن خرید و فروش ارز دیجیتال را با خیال راحت انجام داد و از پول‌های دیجیتالی هم نگه‌داری کرد، اهمیت بسیاری دارد. اکس نوین صرافی‌ای داخلی است که به شما برای نگه‌داری دارایی‌ها و معامله آن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از خدمات اکس نوین دیگر نیازی نیست نگران بلوکه‌شدن پول‌های خود در صرافی‌های خارجی و دسترسی‌نداشتن به آن‌ها باشید. شما می‌توانید بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی‌ها را نصب کنید و ازطریق حساب کاربری خود معاملات را انجام دهید.

چرا اکس نوین را انتخاب کنیم؟

صرافی آنلاین اکس نوین بستری ایمن برای شما فراهم کرده است تا بتوانید انواع کیف پول‌ها را به حساب کاربری‌تان متصل کنید و به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه‌بر‌این، در هر ساعتی از شبانه‌روز همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و برطرف‌کردن مشکلات شما هستند. در اکس نوین، تمام خدمات خرید ارز دیجیتال یا فروش آن به‌صورت خودکار انجام می‌شود و شما تنها باید آن‌ها را تأیید کنید. علاوه‌بر‌این‌، با استفاده از خدمات اکس نوین می‌توانید از مزیت‌های زیر هم بهره‌مند شوید:

دسترسی به کیف پول اختصاصیامکان معامله بیش از ۴۰ ارز دیجیتالامکان دریافت پاداش درصورت دعوت از دوستان به خدمات اکس نوین

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی‌ها کدام است؟

ازآنجاکه بیت کوین از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا محسوب می‌شود، ممکن است شما نیز به جمع تریدرهای آن پیوسته باشید. اگر انتخاب شما خرید و فروش بیت کوین است، حتما نیاز به کیف پولی برای نگه‌داری آن خواهید داشت. نکته مهم اینکه نسخه‌های تقلبی این کیف پول‌ها در اینترنت بسیار زیاد است؛ پس در زمان دانلود و نصب آن‌ها، حتما ازطریق سایت سازنده اقدام کنید.

دسترسی آسان به انواع کیف پول بیت کوین در اکس نوین

بهترین کیف پول‌های بیت کوین برای موبایل

اگر ازجمله افرادی هستید که فرایند خرید بیت کوین یا فروش آن را ازطریق موبایل پیگیری می‌کنید نگاهی به فهرست زیر بیندازید.

تراست (Trust Wallet)

تراست والت (Trust Wallet) را می‌توان بهترین کیف پول بیت کوین برای تازه‌کارها دانست. این کیف پول رایگان و ایمن روی انواع سیستم‌عامل‌های موبایل نصب می‌شود و هیچ‌کس به‌جز مالک بیت کوین‌ها نمی‌تواند به کلیدهای خصوصی آن دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید ازطریق تراست بیش از هزار کوین و توکن را نگه‌داری و معامله کنید.

بیت کوین والت (Bitcoin Wallet)

این کیف پول از تکنولوژی SPV پشتیبانی می‌کند و به‌دلیل نیاز به سرویس‌های شخص ثالث، برای دریافت اطلاعات بسیار ایمن است. امکان دریافت بک‌آپ از اطلاعات و متن‌باز‌بودن از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن هستند.

بلو والت (Blue Wallet)

این کیف پول فقط مخصوص بیت کوین است؛ پس اگر وارد بازار معاملاتی خرید و فروش دیگر ارزهای دیجیال نشده‌اید، گزینه مناسبی برای شما است. پشتیبانی از لایتنینگ و متن‌باز‌بودن و رابط کاربری بسیار ساده از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آن برای نگه‌داری بیت کوین هستند.

مای سلیوم (Mycellium)

اگر هم‌زمان در بازار خرید و فروش اتریوم و بیت کوین فعالیت می‌کنید و دوست دارید از بهترین کیف پول موبایلی مخصوص این دو ارز استفاده کنید، مای سلیوم انتخاب خوبی است. این کیف پول بستری ایمن برای انجام تراکنش‌ها فراهم کرده است و می‌توانید عملیات دریافت و پرداخت را از داخل آن انجام دهید؛ به‌همین‌دلیل، تریدرهای حرفه‌ای آن را می‌پسندند. البته رابط کاربری پیچیده باعث می‌شود که کار با این کیف پول برای تازه‌کاران کمی دشوار باشد.

دسترسی آسان به انواع کیف پول بیت کوین در اکس نوین

بهترین کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر

کیف پول‌های مخصوص کامپیوتر از نسخه موبایلی امنیت بیشتری دارند و شما می‌توانید با خیال راحت اطلاعات ورود و حتی کلیدهای خصوصی خود را در آن‌ها ذخیره کنید.

الکتروم (Electrum)

شما می‌توانید الکتروم را براساس تجربیات تریدری خود کاملا شخصی‌سازی کنید تا استفاده از آن برایتان راحت باشد. در سراسر جهان، الکتروم را به‌عنوان بهترین کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر می‌شناسند؛ چراکه نیازی به دانلود کل بلاکچین ندارد و امکانات پیشرفته را در ظاهری ساده ارائه می‌دهد.

کوینومی (Coinomi)

این کیف پول برای نگه‌داری و خرید و فروش تتر، اتریوم، بیت کوین و بیش از صدها آلت کوین دیگر قابل‌استفاده است؛ پس اگر اهل تریدکردن انواع ارزهای دیجیتال هستید، حتما به فکر استفاده از آن باشید. رابط کاربری کوینومی آن‌قدر ساده و جذاب است که حتی افراد کاملا مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

اکسودوس (Exodus)

اکسودوس کیف پولی نه‌چندان معروف، اما ایمن و کاربردی است که برای خرید انواع ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول دسترسی به دارایی‌های شما و کلیدهای خصوصی ندارد و همین موضوع امنیت آن را بیشتر می‌کند. برای بهره‌مندی از مزایای این کیف پول، باید با فیلترشکن وارد آن شوید؛ البته این موضوع باعث نمی‌شود که اکسودوس را از فهرست بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی‌ها خارج کنیم؛ چرا‌که دسترسی زیادی ندارد و تغییر آی‌پی خطری برای حساب کاربری شما ایجاد نخواهد کرد.

کیف پول اکس نوین؛ ضامن حفظ امنیت ارزهای دیجیتال شما

به‌محض ایجاد و تأیید حساب کاربری در اکس نوین، کیف پولی اختصاصی برای شما فعال می‌شود. این کیف پول کاملا ایمن است و به‌دلیل اینکه مخصوص حساب شخصی شما طراحی شده، دسترسی به آن به‌وسیله افراد غریبه مشکل خواهد بود. علاوه‌بر‌این، اگر در‌نتیجه تحقیقات خود برای پیداکردن بهترین کیف پول بیت کوین به گزینه‌هایی رسیده‌اید و از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید در بخش کیف پول‌ها آن‌ها را به حساب کاربری‌تان بیفزایید و از معامله در فضایی ایمن و جذاب لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل