معاون وزیر: با تمام توان از حقوق بانوان در ورزش دفاع می‌کنیم


معاون وزیر: با تمام توان از حقوق بانوان در ورزش دفاع می‌کنیم

تهران ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمام توان برای تحقق مطالبات بانوان در عرصه ورزش تلاش می کنیم و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم به عنوان یکی از مطالبات این قشر، با رعایت کامل اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بصورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، «مریم کاظمی پور» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت : هدف ما این است که در پیشرفت رشته‌های تیمی و توپی بانوان قدم‌های رو به جلویی برداریم، مقدمات کار را انجام دادیم تا بتوانیم فرصت‌های برابری را برای بانوان در تمام رشته‌های ورزشی که فوتبال هم جزوی از آن است ایجاد کنیم.

وی افزود: این موضوع در مراجع مختلف در حال بررسی است و بخش‌های نظارتی و امنیتی و سایر مراجع اجرایی کشور که در این موضوع باید نظرشان احصا شود، صحبت کردیم و جلسات تخصصی روبه جلو است و با حمایت‌های (انسیه) خزعلی معاون امور بانوان ریاست جمهوری، این موضوع در جریان است و فکر می‌کنم در روزهای آینده نتایج مقدماتی مطرح شود.

معاون بانوان وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا بانوان طرفدار فوتبال می‌توانند در بهمن‌ماه امیدوار به حضور در ورزشگاه آزادی باشند؟ خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم شرایط را به نوعی تسهیل کنیم تا تمام بانوان بتوانند از حقوق اولیه ورزشی‌شان برخوردار شوند که این موضوع هم یکی از آنها است. ما تمام توان‌مان را به کار گرفتیم که علاوه بر اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی، حقوق بین‌المللی‌ فدراسیون فوتبال را در این زمینه احصا کرده و حضور بانوان را هم در ورزشگاه‌ها و هم برای تمام رشته‌های ورزشی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)