آیفون 14 اپل، بدون سیم کارت فیزیکی به بازار عرضه می‌شود


آیفون 14 اپل، بدون سیم کارت فیزیکی به بازار عرضه می‌شود

طبق گزارشاتی از شرکت اپل، مدل‌های سری آیفون 14 در سال 2022 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزموچاینا، اخیرا شرکت اپل گزارشی از مدل‌های سری آیفون ۱۵ که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، منتشر کرد. براساس گفته‌های اپل، این گوشی‌ها می‌توانند بدون اسلات فیزیکی نانو سیم‌کارت و فقط از دو سیم‌کارت پشتیبانی کنند.

طبق گزارشات جدید تغییر از سیم‌کارت فیزیکی به eSIM احتمال دارد، زودتر از زمان مورد انتظار عرضه شود. همچنین ادعا می‌شود مدل‌های سری آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند ممکن است فاقد اسلات فیزیکی نانو سیم کارت باشند.

بر اساس گزارشی از MacRumors، اپل به اپراتور‌های شبکه بزرگ در ایالات متحده توصیه کرده است، برای عرضه گوشی‌های هوشمند دارای سیم کارت الکترونیکی آماده شوند. همچنین برخی از اپراتور‌های آمریکایی از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مدل‌های منتخب آیفون ۱۳ را بدون سیم‌کارت نانو در جعبه خرده‌فروشی عرضه خواهند کرد. گفته شده است، این محصول از طریق فروشگاه اپل یا Apple.com به فروش خواهد رسید.

آیفون 14 اپل، بدون سیم کارت فیزیکی به بازار عرضه می‌شود

انتظار می‌رود این غول فناوری مستقر در ایالت کوپرتینو کالیفرنیا، مدل‌های آیفون را با اسلات سیم‌کارت فیزیکی برای مناطقی که قابلیت eSIM در دسترس نیست بسازد. پیش از این، شایعاتی در مورد برنامه اپل برای حذف پورت لایتنینگ از گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود. گفته می‌شود اگر طراحی اسلات فیزیکی سیم‌کارت این شرکت با موفقیت به پایان برسد، برای طراحی یکپارچه و بهبود مقاومت در برابر آب قدمی فراتر برخواهد داشت.

شرکت اپل در اتخاذ برخی تصمیمات سابقه‌ای جسورانه دارد، بنابراین ممکن است این اطلاعات صحیح باشند. همچنین انتظار می‌رود هفته‌ها یا ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع به دست آوریم.

بیشتر بخوانید

شایعاتی در مورد میزان RAM در گوشی آیفون ۱۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم