2 بازیکن استقلال بازنده بزرگ حذف از آسیا


خبرورزشی: در صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، ۲بازیکن این تیم بازندگان اصلی این ماجرا خواهند بود. واقعیت امر این است که تقریبا همه بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ایران می‌آیند، به ویژه آن‌هایی که با استقلال...

خبرورزشی: در صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، ۲بازیکن این تیم بازندگان اصلی این ماجرا خواهند بود.
واقعیت امر این است که تقریبا همه بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ایران می‌آیند، به ویژه آن‌هایی که با استقلال و پرسپولیس قرارداد می‌بندند به دنبال آن هستند تا با استفاده از ویترین بسیار خوب این دو تیم، برای خودشان در میان تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس مشتری پیدا کنند. طی سالیان گذشته بار‌ها شاهد وقوع چنین اتفاقی بوده‌ایم که خارجی‌ها با پیراهن استقلال یا پرسپولیس درخشیده‌اند و فوتبال ایران برایشان سکوی پرتابی برای عقد قرارداد با تیم‌های عربی شده است.
در چنین شرایطی قطعاً لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بسیار زیادی برای این فوتبالیست‌ها دارد و فصل گذشته به وضوح شاهد بودیم شیخ دیاباته فقط در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای استقلال خوب بازی کرد و به واسطه همان نمایش حالا در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند بنابراین اگر استقلال به واسطه مشکلات مدیریتی از گردونه پیکار‌های آسیایی کنار گذاشته شود، قطعاً کوین یامگا و رودی ژستد بزرگ‌ترین بازنده‌های این تیم محسوب خواهند شد، چون بهترین نمایشگاه باشگاهی برای پیدا کردن مشتریان جدید در حوزه خلیج فارس یا شرق آسیا را به راحتی هرچه تمام‌تر از دست می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد