اوت میل یا میان وعده جو دوسر چیست؟


عصر ایران:اوت میل در واقع ترکیب جو دوسر (پرک شده یا پرک نشده) با آب یا شیر است که می توان آن را هم به صورت پخته شده و هم به صورت خیساندن به مدت یک شب تا صبح در شیر یا آب تهیه کرد. رفع گرسنگی و خستگی بین روز،...

عصر ایران:اوت میل در واقع ترکیب جو دوسر (پرک شده یا پرک نشده) با آب یا شیر است که می توان آن را هم به صورت پخته شده و هم به صورت خیساندن به مدت یک شب تا صبح در شیر یا آب تهیه کرد.
رفع گرسنگی و خستگی بین روز، خوراکی های تکراری، درد معده و افزودنی های غیر طبیعی همه و همه از مشکلاتی است که در انتخاب یک میان وعده خوب با آن درگیر هستیم. اما یک میان وعده خوب چه مشخصاتی دارد؟
میان وعده خوب، خوراکی است که سالم و مغذی و در عین حال خوشمزه باشد و انرژی لازم را برای ما تامین کند. ولی معمولا یافتن چنین خوراکی راحت نیست و فراهم کردن آن نیز وقت گیر بوده و با دردسر همراه است و در همه جا نیز نمی توان آن را آماده کرد.
از جمله مواد غذایی مناسب برای میان وعده که به تازگی بسیار پرطرفدار شده و متخصصان تغذیه، آن را برای تمام سنین پیشنهاد می کنند، جو دوسر است.
خوراکی های بر پایه جو دوسر به مدت طولانی شما را سیر و پرانرژی نگه می دارند و به شدت برای سلامتی مفید هستند زیرا جو دوسر علاوه بر کنترل سطح کلسترول و قند خون، فواید بسیار زیاد و منحصر به فرد دیگری نیز دارد که آن را برای زندگی پردغدغه امروزی مناسب کرده است. چطور می توانیم از جو دوسر به عنوان میان وعده استفاده کنیم! برای شروع بهتر است با آن بیشتر آشنا شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر