زنی که به کودک 8 ساله شباهت دارد!


زنی که به کودک 8 ساله شباهت دارد!

یک زن جوان که شبیه به یک کودک 8 ساله به نظر می‌رسد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از جان سالم به در بردن از سرطان مغزی، رشد «شانا رای» ۲۲ ساله متوقف شده است. او اکنون چنین به نظر می‌رسد که در کالبد یک کودک ۸ ساله گیر کرده است. تنها شش ماه از تولد شانا می‌گذشت که مشخص شد او به سرطان مغزی مبتلا شده است. او بلافاصله تحت شیمی درمانی قرار گرفت که منجر به نجات وی شد، با این حال شیمی درمانی به غده هیپوفیز وی آسیب زد که باعث توقف رشد او شد.

اگرچه شواهدی قطعی مبنی بر تغییر شکل غده هیپوفیز بیماران پس از انجام شیمی درمانی وجود ندارد، اما درمان سرطان گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی در غدد درون ریز بیماران می‌شود. با این حال این زن جوان موفق شده بر مشکل خود غلبه کرده و علیرغم اینکه کودک به نظر می‌رسد آرزو دارد مانند یک بزرگسال با او رفتار شود.

شانا در این باره گفت: "اگر با دقت به من نگاه کنید، فکر می‌کنید من کودکی هستم که زندگی نرمال دارم. اما در حقیقت من کودک نیستم. من دختر ۲۲ ساله‌ای هستم که در بدن یک کودک ۸ ساله گیر افتاده ام. من از لحاظ فیزیکی رشدی ندارم. با این حال دوست دارم با من مانند یک بزرگسال رفتار شود. من برای استقلال خودم تلاش می‌کنم."

زنی که به کودک 8 ساله شباهت دارد!

گفتنی است؛ داستان زندگی شانا منحصر به فرد نیست. چند سال پیش نیز یک مرد چینی ۳۴ ساله با نام «ژو شِنگ کای» که به دلیل آسیب مغزی در کودکی شبیه به یک کودک به نظر می‌رسید و همچنین «تومیسلاو یوریچ» ۲۳ ساله که به دلیل مشکلات غده هیپوفیز نیمی از سنش به نظر می‌رسید، خبرساز شده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!