فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم


فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر : به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی. باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنن . از این افراد دوری کن . برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو ، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر : طالع نیکی داری کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی .

 

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب زده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا 15 روز آن را به تاخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هرچه او صلاح بداند همان می‌شود.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر : طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غم ها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیبت شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو. با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش .

 

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد. مال حلال خوبی به دست می‌آوری. قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

 

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر : نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت خوب است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد. تا 40 روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می شود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگی ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می کنی البته اراده تو هم در این امر دخیل است.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر : طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن زیرا پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد . نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد. از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : نیت خوبی کرده ای طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی از آن فایده ای نصیب می‌شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده؛ نفع می بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری شرایط با تو موافق است و به مقصود می رسی ان شاءالله.

 

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر : بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه ایجاد نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر .

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر : نیتت بر آورده می‌شود و آنچه را که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت . اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا تصمیم درستی بگیری.

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 8 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر : آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می رسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می رسی. یک نفر که به تو نزدیک است غیبت تو را می‌کند؛ تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات می رسی ان شاءالله.

 
 
حجم ویدیو: 4.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟