تست : کدامیک از این چشم ها را انتخاب می کنید ؟ / خودتان را بشناسید !


تست : کدامیک از این چشم ها را انتخاب می کنید ؟ / خودتان را بشناسید !

رکنا: کدام یک از این چشم ها را انتخاب می کنید ؟

تست روان شناسی برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد استفاده می‌شود تست روانشناسی به افراد کمک میکند که شناخت بهتری از خود پیدا کنند تست روانشناسی از جمله مواردی است که تقریباً هر کسی در جهان دوست دارد خود را از این نظر ارزیابی کند تست روانشناسی بزرگسالان بسیار متنوع می باشد تست روانشناسی بسیار پرکاربرد و مفید در تشخیص اختلال های روانی ، مشکلات رفتاری ، شخصیت و همانطور که گفته شد.

تست : کدامیک از این چشم ها را انتخاب می کنید ؟ / خودتان را بشناسید !

هرکدام از این چشم ها چیزی را درباره شخصیت شما می گوید اما باید یکی از این چشم ها را انتخاب کنید تا این حقیقت برملا شود.

1 : شما فردی همدل و بسیار مهربان هستید . همچنین زمانی که غم دارید سعی می کنید ناراحتی های تان را کسی متوجه نشود . در حقیقت دوست ندارید که مشکلات تان را با دیگران در میان بگذارید . در نهایت می توان گفت به خاطر داشتن روح بزرگ ، کمک به دیگران یکی از بهترین ویژگی های شما می باشد .

2 : همیشه تلاش می کنید که تصویر مثبتی از خود در ذهن دیگران ایجاد کنید . از طرف دیگر به خاطر روحیه وظیفه شناسی از وجود بی عدالتی در جامعه رنج می برید به دلیل سعی می کنید که تا حدودی با فعالیت های خود برای کاهش آن قدم بردارید.

3 : از آنجایی که گذشته ی تلخ شما بر زندگی امروزتان تاثیر گذار می باشد ، از آن بیزار هستید . با این حال شما فرد بسیار قوی ای هستید به طوری که سعی می کنید هر طور که شده آرامش را به زندگی خود بیاورید .

4 : شما خیلی فکر می کنید و مدام در حال تجزیه و تحلیل کردن مسائل اطرافتان هستید . به همین خاطر به جزئیات زندگی خود توجه زیادی می کنید . در نهایت از نظر شما زندگی مثل معما می باشد که باید مدام آن را حل کرد .

5 : شما شخصیت مرموزی همچنین دارید و به این سادگی چیزی از خودتان را بروز نمی دهید . شما در مورد مسائلی صحبت می کنید که کاملا در مورد آن ها اطمینان داشته باشید.

6 : شما احساسات بسیار عمیقی دارید به همین خاطر بی اهمیت و ناچیزترین چیزها به راحتی می تواند روی شما تاثیر گذار باشد . از طرفی به خاطر بالا بودن جنبه شهودی تان ، اغلب اوقات خیلی زودتر از دیگران پی به اتفاقات می برید .

7 : از آن جایی که فردی پر قدرت و پرانرژی به حساب آیید ، همیشه مورد تحسین اطرافیان تان قرار می گیرید و برای آن ها الگو هستید . در زندگی گرچه تا حدودی مضطرب هستید اما آن را پنهان نگه می دارید و در تصمیم گیری های زندگی هم همیشه قاطع عمل می کنید .

8 : شما فرد منحصر به فردی هستید و این یونیک بودن شما باعث شده که در نزد دیگران فردی متفاوت و عجیب به نظر برسید . در زندگی خودتان خیلی همراه با قوانین پیش نمی روید یعنی فعالیت های زندگی را براساس سبک دلخواه خود پیش می برید.

9 : شما فردی کاریزماتیک ، پر انرژی و مهربان هستید . همیشه در دسترس هستید و می خواهید مشکلات دیگران را حل کنید . همچنین شما فرد خوش بینی هستید و سعی می کنید همیشه جنبه های مثبت دیگران را ببینید .

منبع: سایت طلا

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت