آغاز داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس


آغاز داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به آغاز داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس، گفت: مهلت شرکت در مسابقات و بارگزاری آثار تا 24 دی تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 8 دی) در حاشیه داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» هر سال از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهگی هنری مساجد استان فارس افزود: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در جشنواره قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کرده اند و در رشته های مفاهیم و حفظ جزء 30 آزمون غیر حضوری و آنلاین برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقات و بارگزاری آثار تا 24 دی تمدید شده است، تاکید کرد: اعضای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این مسابقات به جز رشته های مفاهیم و حفظ 30 می توانند آثار خود را طبق آئین نامه در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin بارگزاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: در داوری آثار که تا ارسال آخرین اثر ادامه دارد، از حضور اساتید مطرح و برتر استان استفاده شده است که در 2 بخش برادران و خوهران انجام می شود.

حجت الاسلام امیدی افزود: «عطاالله امیدواری»، «عباس رحم دار»، «رضا کارگر» و «علی اکبر ظفرآبادی» در بخش برادران به داوری می پردازند و داوری بخش خواهران نیز بر عهده «مرضیه فیروز زاده»، «زیبا زارع مویدی»، «سمیه غفاری» و «سمیه فتحی» است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل